کرانه های اجتهاد
1397/8/24 پنجشنبه به همت دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛ نسخه الکترونیکی کتاب «کرانه‌های اجتهاد» منتشر شد رئیس اداره پژوهش اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از انتشار نسخه الکترونیکی کتاب «کرانه‌های اجتهاد» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی مصباح «رئیس اداره پژوهش اداره کل آموزش این دفتر اظهار داشت: کتاب «کرانه‌های اجتهاد» توسط این اداره منتشر شده‌ و از برنامه‌های «میز توسعه و توانمندی علوم اسلامی» است.

وی تصریح کرد: این کتاب دستاورد نشست‌‌های حلقه علمیِ افق و همایش‌‌های اختصاصی و مشترک گروه آموزشی فقه و مبانی اجتهاد در مرکز آموزشی آخوند خراسانی وابسته به اداره‌کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۳ است.

رئیس اداره پژوهش اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: این برونداد با توجه به منطق موضوعی در ۳۹ نوشتار فهرست شده است و جملگی سخنرانان در زمره اساتید گرانمایه حوزه تخصصی فقه و اصول مشهد و قم هستند که به‌ لحاظ محتوا در دو بخش کلی به ارائه بحث و نظر پرداخته‌اند.

وی در خصوص محتوای کتاب «کرانه‌های اجتهاد» گفت: این کتاب شامل 2 بخش می باشد که بخش اول آن «بنیادها و سبک‌ها» نام دارد که شامل موضوعاتی همچون ۲۰ گفتار درباره نظریه‌های جدید در دانش اصول؛ آموزش و پژوهش اجتهادگرا و مبانی اجتهاد است و بخش دوم کتاب نیز به «رویکردها و ره‌آوردها» می پردازد که شامل ۱۹ گفتار درباره اجتهاد و مسائل نوپدید است.

حجت الاسلام والمسلمین مصباح خاطرنشان کرد: نسخه الکترونیکی کتاب «کرانه‌های اجتهاد» به همت اداره پژوهش اداره کل آموزش دفتر تبلیغـــات اسلامی خراسان رضوی از طریق نشانــــی اینترنتی www.ejostar.maalem.ir منتشر شده است.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما