آثار بوستان کتاب
1397/8/24 پنجشنبه همزمان با آغاز هفته کتاب و کتاب‌خوانی صورت گرفت؛ معرفی آثار منتشر شده علامه طباطبایی در بوستان کتاب همزمان با آغاز هفته کتاب و کتاب‌خوانی، مؤسسه بوستان کتاب آثار منتشر شده علامه طباطبایی در این مؤسسه را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، مؤسسه بوستان کتاب آثار علامه سید محمدحسین طباطبایی را به کوشش و نظارت حجت الاسلام والمسلمین سید هادی خسروشاهی، منتشر کرده است.

این آثار عبارت اند از: قرآن در اسلام، شیعه در اسلام، شیعه، رسالت تشیع در دنیای امروز، رسائل توحیدی، انسان از آغاز تا انجام، بررسی‏های اسلامی(2جلد)، روابط اجتماعی در اسلام، آغاز فلسفه، نهایت فلسفه، اصول فلسفه رئالیسم، مجموعه رسائل(3جلد)، تعالیم اسلام، سنن النبی، رساله لب‌اللباب، گلچینی از معارف و نسب‏نامه خاندان طباطبائی و سیر و سلوک سبز و مجموعه 10 جلدی آثار علامه طباطبایی که شامل تمام کتاب های فوق می باشد را منتشر شده است.

کتاب‌دوستان جهت تهیه و مطالعه این آثار با شماره تلفن 7 - 37742155 - 025 تماس بگیرند، و یا به سایت www.bustaneketab.com مراجعه کرده و با خرید اینترنتی از تخفیف ویژه برخوردار گردند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما