عکس
1397/7/26 پنجشنبه به همت شبکه اجتهاد؛ نسخه انگلیسی اپلیکیشن اندرویدی شبکه اجتهاد طراحی و بارگذاری شد نسخه انگلیسی اپلیکیشن اندرویدی شبکه اجتهاد به صورت آزمایشی طراحی و بارگذاری شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، محمدرضا مصدق«سردبیر شبکه انگلیسی اجتهاد» گفت: این اپلیکیشن اندرویدی تمامی محتوای سایت را در محیط گوشی‌های همراه به صورت کاربر پسند ارائه می‌کند.

وی در خصوص ویژگی‌های این اپلیکیشن اظهارکرد: از ویژگی‌های این اپلیکیشن، آیکون‌های بصری و مفهومی، سهولت دسترسی به منوها و بخش‌های مختلف آن است؛ که تمامی مراحل تولید این اپ در شبکه اجتهاد و با همکاری بخش فنی اداره برنامه‌ریزی اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی انجام شده است.

سردبیر شبکه انگلیسی اجتهاد در مورد موضوعات این آپ گفت: صفحه اول مشتمل بر عناوینی نظیر دیدگاه‌ها، همایش‌های فقهی، کتب، مقالات، چند رسانه‌ای، غذای حلال و فتاوی می باشد و در کنار  آن، منوی کشویی شامل فقه و زندگی، زیست‌نامه دانشوران فقهی، فرق اسلامی، حقوق زنان، مأخذ‌شناسی و اصطلاح‌شناسی می باشد.

بنر  این اپلیکیشن در صفحه اصلی سایت جا نمایی شده است. این اپ با حجم کمتر از 2 مگابایت از طریق لینکwww.ufile.io/qf75f  به سهولت قابل دانلود است.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما