تربیت مبلغ
1397/7/26 پنجشنبه توسط اداره امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛ دوره آموزشی غیر حضوری «بینش مطهر» برگزار شد دوره آموزشی غیر حضوری «بینش مطهر» با هدف بهسازی شبکه تبلیغی و ارتقاء علمی مبلغان  در دو مرحله سطح 1 و 2 به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، بی بی لعیا سجادی «رئیس اداره امور مبلغان خواهر این دفتر» گفت:‌ دوره آموزشی غیرحضوری «بینش مطهر» برابر نظامنامه آموزش کاربردی تبلیغ، مصوب شورای عالی آموزش قرار گرفت و دوره با هدف بهسازی شبکه تبلغی و ارتقاء علمی مبلغان در دو مرحله سطح 1 و 2 به صورت مجازی برگزار گردید که شامل 20 کتاب از کتب استاد مطهری می باشد.

وی گفت: خواهران مبلغ در این دوره پس از ثبت نام از طریق SMS Panel و دریافت نام کاربری و رمز عبور در  سایتlms.dte .ir دریافت عضویت نموده و پس از آن، طبق برنامه آزمون ها که در سایت رسالات بارگذاری شده است، در موعد مقرر شده به انجام آزمون ها می پردازند.

سجادی در مورد مراحل این دوره آموزشی اظهار داشت: دوره آمورشی «بینش مطهر» به عنوان فراگیرترین دوره آموزشی مبلغان دارای 2 مرحله می باشد. که مرحله اول شامل کتب آزادی انسان، آزادی بندگی، خدا در زندگی انسان، تبلیغ، سیره نبوی، سیره امیر المومنین(ع)، نفاق، نهضت حسینی، سیره معصومین(ع)، امر به معروف و نهی از منکر و مهدویت می باشد و مرحله دوم شامل کتب: تربیت و رشد، عقل و علم، اخلاق اسلامی، عدالت و پنج جلد حقوق زن و مرد در اسلام می باشد.

شایان ذکر است مبلغانی که آزمون ها را با موفقیت به اتمام برسانند، گواهینامه پایان دوره دریافت می نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما