واعظی
1397/7/26 پنجشنبه رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:    یکی از رسالت‌های مبلغین دین معرفی حق و شناساندن باطل است رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: تکنیک و تکنولوژی بر فرهنگ مردم مسلط شده و فرهنگ سازی می کند که در این مواقع نقش فعالین فرهنگی و مبلغان دینی برجسته می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور، همایش تجلیل از چهره‌های برتر تبلیغی این شعبه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین واعظی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم»، حجت‌الاسلام والمسلمین ثنایی «مدیرکل حوزه ریاست این دفتر»، حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی «رئیس شعبه جنوب شرق کشور»، علما و روحانیون جنوب شرق کشور در شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی در این همایش اظهار داشت: کار تبلیغ ابعاد مختلفی دارد که یکی از ابعاد آن، بحث حق نمایی و باطل‌شناسی می باشد که یکی از رسالات مهم مبلغین دین، معرفی حق و شناساندن باطل می باشد.

وی گفت: بحث حق نمایی و باطل‌شناسی دو مسئله کاملاً مجزا از یکدیگر هستند که یکی مسئله شناخت حق و شناساندن باطل و دومین مسئله باطل ستیزی و استقامت در راه حق می باشد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیان کرد: شناخت حق و باطل به دو عامل درونی و بیرونی بستگی دارد، عامل درونی آن است که انسان دنیا طلب شود  و دنباله هوا و هوس برود و عامل بیرونی به شایعه‌پراکنی، دروغ پردازی، تهدیدات و تبلیغات سوء دشمنان مربوط می‌شود.

وی عصر امروز را عصر تکنوپولی دانست و گفت: تکنیک و تکنولوژی بر فرهنگ مردم مسلط شده و فرهنگ سازی می کند و عموم مردم در مقابل این تکنولوژی رسانه ای بی پناه می باشند زیرا مردم امکان راستی آزمایی خبرها و شایعاتی که از طریق این تکنولوژی ها پمپاژ می‌شوند را ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی اظهار داشت: در این مواقع است که نقش نخبگان، فعالین فرهنگی و مبلغان دینی برجسته شده و همچنین خواص جامعه نقششان در این زمینه مهم می شود که در مقابل این موج عظیم تبلیغی دشمنان آگاهی بخشی کنند و مردم را به مقاومت و استقامت در راه حق دعوت کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما به این منطقه و همچنین مبلغین این منطقه امید داریم و ساخت ساختمان شعبه جنوب شرق نیز باعث رسمیت بیشتری به فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی در این منطقه شده است.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما