جیتکس
1397/7/25 چهارشنبه مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی خبر داد: دومین حضور دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه جیتکس دبی معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برای دومین سال پیاپی محصولات این معاونت را در نمایشگاه جیتکس دبی ارائه کرده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، مهندس محمد پهلوانی "مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی" در گفت وگویی تصریح کرد: این پژوهشگاه که وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی می باشد برای دومین سال پیاپی در نمایشگاه جیتکس دبی شرکت کرده است.
وی افزود: محصولات پژوهشگاه در حوزه نشر دیجیتال، مدیریت دانش، داده کاوی و خدمات پژوهشی گروه اشاعه اطلاعات در این نمایشگاه ارائه گردیده است.
مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ادامه داد: کتابخوان و فروشگاه کتاب پژوهان که به تازگی زبان ترکی استانبولی آن نیز به زبان های فارسی ، عربی و انگلیسی افزوده شده در این نمایشگاه عرضه می گردد.
وی بیان داشت: نمايشگاه فناورى اطلاعات و ارتباطات جيتكس پیرامون موضوعات روز دنياى كامپيوتر و آخرين دستاوردهاى فناورى با حضور نمايندگانى از كشورهاى مختلف جهان از قاره‌هاى آسيا، اروپا، آمريكا و آفريقا هر ساله در مركز تجارت جهانى شهر دبى در كشور امارات متحده عربى برپا می شود.
در این نمایشگاه محصولات گوناگون نظير تكنولوژى صوتى، لوازم جانبي، بازیهای رايانه‌اى، سخت‌افزار و نرم‌افزار، خدمات اينترنت، خدمات فناورى و لپتاپ ارائه و عرضه و همواره با كنفرانس ها و سخنرانى های علمی و تخصصی همراه بوده و هزاران نفر بازديدكننده از سراسر جهان را به خود جلب مى‌کند.
این نمایشگاه از ۲۲ مهر تا ۲۶ مهرماه 97 به مدت ۵ روز در مرکز تجارت جهانی دبی برپا می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما