مخدوم
1397/3/10 پنجشنبه در گفت وگو با رییس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی صورت گرفت؛ مروری بر فعالیت های مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در نمایشگاه کتاب رییس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی از پاسخگویی روزانه به 650 تا 700 پرسش مطرح شده از سوی مراجعه‏کنندگان به سی‏و‏یکمین نمایشگاه بین‏المللی کتاب تهران به همت این مرکز خبر داد. 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی مخدوم در گفت‏و‏گو با خبرنگار ما با اشاره به حضور مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در سی‏ و‏یکمین نمایشگاه بین‏المللی کتاب تهران که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به استقبال و درخواست مکرر هموطنان عزیز برای پاسخگویی حضوری، این مرکز مانند سال‏های گذشته اقدام به برپایی غرفه پاسخگویی در نمایشگاه کتاب تهران کرد. 
وی با اشاره به حضور کارشناسان پاسخگویی این مرکز در موضوعات مختلف در این نمایشگاه گفت: کارشناسان این مرکز در شش گروه تخصصی قرآن و حدیث، کلام و اعتقادات، تاریخ و سیره، مشاوره و روانشناسی، اخلاق و احکام شرعی پاسخگوی مراجعه‏کنندگان به نمایشگاه کتاب تهران بودند.
رییس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی درباره تعداد پرسش‏های پاسخ داده شده به مراجعان به غرفه این مرکز تصریح کرد: در سال 1397 با تلاش همکاران روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، غرفه این مرکز در فضای مناسبی استقرار یافت و این امر باعث استقبال بهتر مراجعه‏کنندگان به نمایشگاه بین‏المللی کتاب تهران از غرفه این مرکز شد، به طوری که روزانه به صورت میانگین به 650 تا 700 پرسش مراجعین پاسخ داده شده است. 
وی افزود: کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی از 12 تا 22 اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین‏المللی کتاب در مجموع 670 نفر ساعت، پاسخگویی داشته اند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما