پهلوانی
1396/8/22 دوشنبه برگزاری مسابقه کتابخوانی پژوهان همزمان با نمایشگاه رسانه های دیجیتال پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی با عنوان فضای مجازی سالم، مفید و ایمن را برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، مهندس محمد پهلوانی قمی "مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی" با اعلام این خبر گفت: این مسابقه همزمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال و مصادف با هفته کتاب و کتاب‌خوانی و بصورت الکترونیک در اپلیکیشن کتابخوان پژوهان انجام می‌شود.
وی افزود: علاقمند ان به شرکت در این مسابقه می‌توانند اپلیکیشن پژوهان را با ارسال عدد ۱ به ۳۰۰۰۱۴۴۰۲۰ یا از طریق گوگل پلی دریافت نموده و رایگان در مسابقه شرکت کنند. 
مدیر نشر الکترونیک پژوهان بیان داشت: سوالات این مسابقه از کتاب «فضای مجازی سالم، مفید و ایمن» طراحی شده و زمان برگزاری آزمون به زودی توسط مرکز رسانه‌های دیجیتال و یا در کانال اطلاع‌رسانی پژوهان به آدرس@pajoohaan_ir اعلام می‌گردد.
وی در خصوص جوایز این مسابقه گفت: جوایز این مسابقه بزرگ، ۲۰ ربع سکه بهار آزادی برای ۲۰ نفر می‌باشد که از طرف مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجتیال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هدیه می‌گردد.
پهلوانی در خصوص شیوه دریافت کتاب تصریح کرد: علاقه مندان می توانند لینک دانلود را با ارسال رایگان عدد ۱ به ۳۰۰۰۱۴۴۰۲۰ دریافت نمایید و در دستگاه اندرویدی خود نصب کنند.
وی در خصوص شیوه شرکت در مسابقه بیان داشت: علاقه مندان می توانند به سایت www.pajoohaan.ir رفته و با همان نام کاربری و رمز عبوری که در پژوهان ثبت نام کرده اند به سایت وارد شده و در مسابقه شرکت کنند.
وی خاطرنشان کرد: نتایج مسابقه از طریق مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و پژوهان اعلام می‌گردد.
پهلوانی گفت: علاقه مندان برای دریافت پاسخ سوالات خود در خصوص مسابقه و شیوه تهیه و مطالعه کتاب‌  همچنین می توانند با شماره ۰۲۵۳۷۸۳۵۵۵۰ تماس حاصل کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما