هانی
1396/8/24 چهارشنبه مدیر فناوری اطلاعات دفتر تبلیغات اسلامی تبیین کرد:  حضور پررنگ و همیشگی دفتر تبلیغات اسلامی در فضای مجازی مدیر فناوری اطلاعات دفتر تبلیغات اسلامی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی از سالیان گذشته تا کنون، محصولات متفاوتی را در حوزه فضای مجازی تولید کرده است. 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، سید حسن هانی با حضور در غرفه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: امروزه جمعیت زیادی از این کشور در فضای مجازی حضور دارند و  بر اساس آمار های رسمی و غیررسمی بین 40 تا 50 میلیون نفر از این فضا استفاده می کنند و ما به عنوان دفتر تبلیغات اسلامی که یکی از عمده ترین شرح وظایفمان تبلیغ دینی می باشد، بسیار مناسب است که از این فضا بهره مناسب را ببریم. 
وی به حضور پررنگ دفتر تبلیغات اسلامی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: از سالیان گذشته دفتر تبلیغات اسلامی محصولات متفاوتی را در حوزه فضای مجازی تولید کرده است، از زمانی که این فضا به صورت سی دی بوده تا وب سایت ها و امروز که فضاهای جدید، محصولات جدید را می طلبد، این دفتر همیشه حضور پررنگی داشته است. 
مدیر فناوری اطلاعات دفتر تبلیغات اسلامی حضور در نمایشگاه رسانه های دیجیتال را راهی برای آشنایی اقشار مختلف مردم با محصولات این دفتر دانست و تصریح کرد: مهم است که مخاطبان ما هم از این محصولات با خبر باشند و یکی از روش های مرسوم آشنایی مردم با این محصولات حضور در این نمایشگاه ها است، هر چند ما انتظار داشتیم که نمایشگاه پربارتر باشد اما کم کاری هایی صورت گرفته و فضای رسانه ای خوبی اطراف نمایشگاه ایجاد نشده است. سال های گذشته جمعیت بیشتری در نمایشگاه حضور داشت، البته شاید در روزهای پایانی وضعیت بهتری را شاهد باشیم. 
وی بر لزوم بهره مندی حداکثری از فضای مجازی تأکید کرد و افزود: ما از هر فضایی باید حداکثر بهره را ببریم، همانطور که در روستایی حضور پیدا کرده و مبلغی را برای جمعیت محدود روستایی اعزام می کنیم چه بهتر که از این فضایی که چند صد هزار نفر حضور پیدا می کنند، بهره مناسبی را ببریم.
هانی با اشاره به این که فناوری اطلاعات دفتر تبلیغات اسلامی باید بهترین بستر را برای ارائه محصولات ایجاد کند، اظهار داشت: در میان این محصولات، گروه های مختلف تولید محتوا را که در دفتر داریم و به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به دفتر وابسته هستند، این تلاش جمعی است که همکاران ما در بخش های مختلف فناوری اطلاعات شرح وظیفه شان این است که بهترین بستر را برای ارائه این محصولات ایجاد کنند. 
وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به این که حوزه فناوری اطلاعات، حوزه شدیدا متنوع و متغیر و نیازمند محصولات جدید است، این شرح وظیفه همکاران ما را در مرکزهای مختلف فناوری اطلاعات دفتر سنگین تر می کند که همیشه به هنگام باشند و از بهترین محصولات با خبر باشند و سعی کنند زحمت دوستان ما را که در بخش های محتوایی می کشند به بهترین منظور ارائه دهند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما