روستاآزاد
1396/6/27 دوشنبه معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:  اعزام 10 هزار مبلغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی در محرم الحرام 96 معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: برنامه دفتر تبلیغات اسلامی در ماه محرم اعزام قریب به ده هزار مبلغ است که مبلغان در کنار محتواهای تبلیغی خود، بخشی را به مسئله راهبردی جمعیت اختصاص دهند و مردم را نسبت به این مسأله توجیه کنند. 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد در همایش حوزه علمیه و جمعیت که با همکاری نهادهای حوزوی در مرکز همایش های بین المللی پیامبر اعظم(ص) برگزار شد، اظهار داشت: مأموریت این همایش، عمدتا عطف توجه به مخاطرات روند کنونی جمعیت است. امیدواریم که حاصل این همایش هم عطف توجه جدی تر حوزویان و مبلغان و نتیجتا انعکاس این توجهات به مخاطبان حوزویان خواهد بود.
وی گفت: در این موضوع کارگروهی ذیل شورای هماهنگی نهادهای حوزوی تحت عنوان حوزه و جمعیت مدتی است که با حضور نمایندگان مراکز حوزوی و کارشناسان جمعیت شکل گرفته و کار می کنند و تقاضا می شود که اگر فردی اندیشه و ایده ای دارد که می تواند ما را در مسیر تدوین برنامه هایی برای حوزه بهره مند کند، به دبیرخانه این کارگروه که در معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مستقر است، مراجعه کند.
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: به حسب تأکیدات رؤسای مراکز حوزوی، مقوله جمعیت، مقوله ای راهبردی و نیازمند مطالعات، تحقیقات و تصویب برنامه هایی در آینده است. 
وی افزود: برنامه دفتر تبلیغات اسلامی در ماه محرم اعزام قریب به ده هزار مبلغ است که مبلغان در محتواهای تبلیغی که ارائه می کنند، در کنار تبیین سبک زندگی اهل بیت(ع) و پاسخ به شبهات فراگیر در شبکه های مجازی و ماهواره ای، حتما بخشی از نکات تبلیغی خود را به مسئله راهبردی جمعیت اختصاص خواهند داد و مردم را نسبت به این مسأله که اگر روند کنونی جمعیت ادامه پیدا کند، مخاطرات امنیتی، اقتصادی و اجتماعی در پی خواهد داشت، توجیه کنند. 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما