پنجشنبه 9 فروردين 1403   19:21:29

(مهار تورم، رشد تولید)

print

نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی – سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نقش امروز دفتر تبلیغات اسلامی نسبت به گذشته اثر بخش تر و اساسی تری شده است/ به ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی به شدت نیازمندیم/ انعقاد تفاهم نامه میان دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش دشمنان انقلاب را ناخرسند خواهد کرد

  • خلاصه :نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی – سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این که دفتر تبلیغات اسلامی امروز متفاوت از گذشته است، گفت: نقش امروز این نهاد حوزوی اثر بخش تر و اساسی تری شده است و به این ظرفیت های دفتر به شدت نیازمندیم.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی «نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی – سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران» در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی «رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» که به منظور امضای تفاهم نامه همکاری صورت گرفت، خطاب به رییس این دفتر اظهار داشت: تمدید حکم حضرتعالی از سوی رهبر معظم انقلاب نشان از آن است که توانستید رضایتمندی حضرت آقا را جلب کنید که همچنان در این جایگاه بسیار مهم و راهبردی به این مسؤولیت ادامه دهید.

وی گفت: از نگاه واقع بینانه حضرتعالی نسبت به جایگاه رفیع ارتش در بدنه حاکمیت صمیمانه تشکر می کنم و حقیقتا موجب دلگرمی و مباهات ماست.

رییس سازمان عقیدتی – سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: از شنیدن این تعاملی که از امروز پایه گذاری خواهد شد، دوستان انقلاب خوشحال و دشمنان انقلاب ناخرسند خواهد شد و ما موظفیم به تبعیت از تدابیر حضرت آقا این تعاملات را در اوج خود داشته باشیم.

وی افزود: این هم افزایی از نیازهای اولیه میان نهادهای حاکمیتی و ولایتمدار است و در این زمینه در بعضی جاها پیشگام بوده ایم و در دوره مدیریت فعلی سازمان، بیشترین تفاهم نامه به امضا رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی اظهار داشت: برای نتیجه محور بودن این تفاهم نامه باید نمایندگان طرفین انتخاب و مفاد تفاهم نامه پیگیری شود.

وی گفت: فرقی که بین سازمان عقیدتی – سیاسی ارتش و دفتر تبلیغات اسلامی وجود دارد، این است که محصولات و خروجی های علمی و فرهنگی دفتر برای مصرف شدن، واسطه می خواهد ولی در ارتش به این صورت نیست و ما از تولید به مصرف است.

رییس سازمان عقیدتی – سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: نمی گویم فرزند دفتر تبلیغات اسلامی هستم اما جزو علاقه مندان به دفتر تبلیغات اسلامی هستم و با این دفتر بزرگ شده ام اما این دفتر امروز متفاوت از گذشته است و نقش امروز دفتر اثر بخش تر و اساسی تری شده است و به این ظرفیت های دفتر به شدت نیازمندیم.

وی افزود: مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی یکی از مراکز دفتر است که احساس می کنم خدا امروز دست ما در دست این مرکز قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی اظهار داشت: از مدیریت خوب حضرتعالی هم دورادور اطلاع داریم و امروز از برگزاری این جلسه خوشحال شدیم و وقتی که بنا شد به دفتر تبلیغات اسلامی بیاییم، خرسند شدیم که خدمت مدیری می رسیم که مدیریت و فرهنگ را می فهمد و مدیریت را مسئله محور اداره و تدبیر می کند و امروز را برای سازمان خود مبارک دانسته و آورده های آن را اثرگذار می دانیم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما