پنجشنبه 9 فروردين 1403   14:39:14

(مهار تورم، رشد تولید)

print

با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی؛

آیین معارفه رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران برگزار شد

  • خلاصه :آیین معارفه رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و حجت الاسلام و المسلمین مخدوم مدیرکل حوزه ریاست انجام شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در این مراسم که در نمایندگی تهران برگزار شد، در ابتدای سخنانش با اشاره به اینکه غایت زندگی انسان در این دنیا لقاا... است بیان داشت: نه تنها انسان، بلکه تمامی موجودات و هستی موجود بازگشتی به سوی معبود ازلی را در پیش دارند و در قرآن انسان ها را جدا و دسته بندی نکرده است؛ بلکه تمامی انسان ها مورد نظر می باشد. اما در این بین عده‌ای از رحمت خداوند و عده‌ای از غضب او برخوردار خواهند شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین واعظی افزود: ظرفیت این نمایندگی با توجه به پتانسیل تهران خیلی کم است ولی این نمایندگی حلقه اتصال بین مراکز آموزشی و پژوهشی و تبلیغی دفتر مرکزی با جامعه روحانیون تهران است

وی ادامه داد: نمایندگی تهران کارکرد ارتباطی و تعاملی دارد و مخاطب مستقیم دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران، حوزه های علمیه و طلاب علوم دینی  است و از مهترین رسالت های این دفتر توانمند سازی طلاب و روحانیون استان تهران به جهت گسترش اطلاعات دینی، مشاوره دینی و .... است که این مهم با  تبلیغ تخصصی اتفاق خواهد افتاد.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین عزیزی ضمن دریافت حکم ریاست دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران بیان داشت: وقتی خداوند به انسان نعمتی را ارزانی بدارد، قطعاً لزوم شکرانه نعمت اجبار می شود و شُکر نعمت ما و تمامی افراد این مجموعه در جهت خدمت رسانی به مردم و حوزویان خواهد بود.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما