جمعه 10 فروردين 1403   04:14:29

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

کتاب «به سوی اخلاق توحیدی» منتشر شد

  • خلاصه :کتاب «به سوی اخلاق توحیدی» به همت گروه فلسفۀ اخلاق پژوهشکدۀ فلسفه و کلام اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، کتاب «به سوی اخلاق توحیدی» به قلم حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی مبینی «عضو هیئت علمی پژوهشکدۀ فلسفه و کلام اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی »، از سوی نشر این پژوهشگاه روانه بازار نشر گردید.

نویسنده در این کتاب، اخلاق توحیدی را با زبانی روان برای مخاطبان جوان معرفی کرده است؛ این اثر در 175 صفحه و در شمارگان 400 نسخه و به قیمت 350000 ریال تقدیم علاقه‌مندان شده است.

کتاب «به سوی اخلاق توحیدی» کتابی است که برای مخاطبان جوان به زبانی روان اخلاق توحیدی را معرفی، ارزش و اهمیت آن را بازگو و نکات مقدماتی برای حرکت در مسیر اخلاق توحیدی را بیان می‏کند.

سؤال اساسی این است که اخلاق توحيدي چيست، چه آثاری به دنبال دارد و برای این‏که بتوانیم اخلاق توحیدی را در خود و در جامعه ایجاد و تقویت کنیم و سطح خود را در این زمینه بالا ببریم، چگونه بايد عمل كنيم؟ مطالبی که در این کتاب بیان می‏شود، نکاتی است که دانستن آن‏ها برای هر کسی که می‏خواهد اخلاق خود را بهبود بخشد، لازم است.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما