پنجشنبه 9 فروردين 1403   16:00:25

(مهار تورم، رشد تولید)

print

قدرداني آیت‌الله موسوی جزایری از «طرح تبلیغی انصارالحجه» دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان

  • خلاصه :رئیس حوزه علمیه خوزستان ضمن تحسین طرح تبلیغ انصارالحجه که طرحی جهت تبیین معارف الهی به صورت سیار است را تکلیفی الهی بر عهده مبلغان خوزستانی دانست و از طلاب خواست که به این طرح تبلیغی بپیوندند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در آیین آغاز به کار طرح تبلیغی- جهادی انصارالحجه(عج) که با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار داشت: این طرح، حرکت بسیار خوب و پر خیر و برکتی بوده و از آنجایی که در دوران کرونا، امکان حضور مردم در مساجد و بهره‌گیری از سخنان علمای دین را ندارد، مبلغان را از طریق خودروهای شخصی به کوچه و خیابان های شهر فرستادیم تا به صورت سیار، معارف الهی را برای مردم بیان کنند.

وی گفت: این طرح یک تکلیف الهی بر عهده ما است، ازاین‌رو درخواست دارم که طلاب را به انجام این کار تشویق کنید.

رئیس حوزه علمیه خوزستان تصریح کرد: از طلاب و روحانیون عزیز خوزستانی می‌خواهم، اگر وسیله نقلیه دارند، یک بلندگو روی آن نصب و به جمع مبلغین انصارالحجه(عج) اضافه شوند.

وی با بیان اینکه وسعت کلان‌شهر اهواز، حضور طلاب و مبلغان بیشتری را می‌طلبد، افزود: با این تعداد محدود نمی‌توان کلیه مناطق شهری را تحت پوشش قرارداد؛ به همین دلیل باید دیگران را به شرکت در این طرح تشویق کنیم تا حضور طلاب در مناطق مختلف چشمگیر باشد.

وی خطاب به مبلغین جهادی طرح انصار الحجه خاطرنشان کرد: سعی کنید به نحوی مناطق شهر را تحت پوشش قرار دهید که حضورتان اثرگذار و مثمر ثمر باشد.

شایان ذکر است که طرح تبلیغ خیابانی انصار الحجه(عج) ویژه ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۰ در شهرستان اهواز و با پشتیبانی دو نهاد دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان و سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما