پنجشنبه 9 فروردين 1403   16:39:39

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور اعلام کرد؛

فراخوان اعزام مبلغ تخصصی به مناطق جنوب شرق کشور

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در راستای رویکرد مسئله محوری این دفتر، از فراخوان اعزام مبلغ تخصصی به مناطق جنوب شرق خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سجادی در گفت و گویی با اشاره به فراخوان اعزام مبلغ تخصصی به مناطق جنوب شرق کشور در راستای رویکرد مسئله محوری این دفتر اظهار داشت: با توجه به ظرفیت فراوان و نیازهای فوق‌العاده فرهنگی دینی در سطح منطقه ضرورت دارد باید از وجود مبلغین تخصصی نهایت استفاده را داشته باشیم، از این‌ رو دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در ایام ماه مبارک رمضان از مبلغین تخصصی و توانمند برای اعزام به مناطق جنوب شرق کشور دعوت به عمل آورده است.

وی گفت: دفاتر امام جمعه، حوزه های علمیه، ادارات تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران، آموزش و پرورش، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و مجموعه‌های خودجوش مردمی در صورت نیاز به مبلغین تخصصی در منطقه جنوب شرق می توانند مراتب را به شعبه اعلام نمایند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور تصریح کرد: این مبلغین در رشته های کودک و نوجوان، خانواده، فضای مجازی و سواد رسانه ای، پاسخگویی به شبهات، قرآن کریم اعزام خواهند شد و نهاد ها و موسسات نامبرده می توانند در صورت اعلام نیاز مراتب را به این شعبه اطلاع دهند.

وی خاطرنشان کرد: با اعزام مبلغان تخصصی به نهادهای مربوطه امیدواریم یک تبلیغ اثربخش توأم با گسترش آموزه های دینی را در ماه مبارک رمضان و ایام دیگر در منطقه جنوب شرق شاهد باشیم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما