پنجشنبه 9 فروردين 1403   15:06:22

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رییس دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور تأکید کرد:

ضرورت حفظ وحدت و افزایش همکاری ها میان نهادهای فرهنگی

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی و افزایش همکاری ها میان نهادهای فرهنگی تأکید کرد و بر نقش این مسأله بر پیشبرد اهداف مؤثر دانست.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، جلسه مشترکی فی مابین حجت الاسلام والمسلمین سجادی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور» و حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری «معاون ویژه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار» برگزار شد.

این جلسه که در محل دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور برگزار شد، به هماهنگی و همکاری میان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور و اداره کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان در زمینه های مختلف فرهنگی و تبلیغی تاکید شد.

در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین سجادی بر حفظ وحدت و همدلی و افزایش همکاری ها میان نهادهای فرهنگی منطقه تأکید کرد و اظهار داشت: وحدت، همدلی و هماهنگی ها میان نهادهای فرهنگی و تبلیغی می تواند در جهت پیشبرد اهداف، مؤثر باشد.

وی به نیاز شدید منطقه جنوب شرق به فعالیت های فرهنگی اشاره کرد و گفت: منطقه جنوب شرق نیاز شدیدی به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی داشته و جای کار فراوانی وجود دارد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور تعاملات فکری با علمای منطقه را مؤثر دانست و تصریح کرد: این دفتر با علما و بزرگان منطقه تعاملات فکری و مشورتی دارد و ایجاد کارگروه های مشورتی در جهت پیشبرد برنامه های فرهنگی و تبلیغی را بسیار موثر می دانیم.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری بر افزایش همکاری ها و هماهنگی ها تأکید کرد و اظهار داشت: اعزام مبلغین در ماه مبارک رمضان با هماهنگی و همکاری مانند ادوار گذشته انجام پذیرد تا خلأ کمبود اعزام مبلّغ تا حدودی جبران گردد.

وی گفت: اعزام های ماه مبارک رمضان بر اساس نیاز شهرستان ها انجام گیرد.

معاون ویژه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوجستان در پایان بر حمایت ویژه از گروهای جهادی و مردم‌نهاد اشاره و خاطرنشان کرد: گروه های جهادی مردمی، سازمان‌های مردم‌نهاد، در مقابله با بحران ها مانند سیل، زلزله و بیماری منحوس کرونا، به یاری و کمک مردم شتافتند و همکاری های مفیدی دارند که جا دارد از آنها حمایت شود.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما