جمعه 10 فروردين 1403   10:04:05

(مهار تورم، رشد تولید)

print

مسئول گروه جهادی صراط مستقیم بیان کرد؛

اشتغال‌زایی از برنامه های اصلی گروه جهادی صراط مستقیم

  • خلاصه :مسئول گروه جهادی «صراط مستقیم» به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در گروه جهادی «صراط مستقیم» پرداخت و گفت: یکی از برنامه های اصلی این گروه جهادی، اشتغال‌زایی می باشد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین مسعود شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ما به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در گروه جهادی «صراط مستقیم» پرداخت و گفت: گروه جهادی تبلیغی شهید روحانی سعید شهبازی(صراط مستقیم) به صورت غیر رسمی از سال ۸۵ فعالیت خود را آغاز کرد و از سال ۱۳۹۰ نیز به صورت رسمی به فعالیت های خود ادامه داد.

وی در ادامه با اشاره به حوزه های اصلی فعالیت گروه جهادی صراط مستقیم اظهار داشت: گروه جهادی «صراط مستقیم» در دو حوزه اصلی عمرانی و فرهنگی(پاسخ به شبهات دیدنی، مذهبی، سوالات شرعی و غیره در خصوص مسائل بانوان) فعالیت های متنوعی را در مدارس ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و پیش دانشگاهی انجام داده است.

مسئول گروه جهادی صراط مستقیم بیان کرد: فعالیت های صورت گرفته در حوزه فرهنگی با برگزاری حلقه های معرفت، گفتمان دینی سیاسی و یا به صورت سخنرانی در مساجد و دانشگاها و در مدارس استان لرستان به صورت کلاس داری از سال ۹۵ به بعد صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به این که یکی از عرصه های مهم فعالیت گروه های جهادی ناظر به اشتغالزایی و تلاش در راستای رونق و جهش تولید است، عنوان کرد: در این خصوص و به همت گروه جهادی صراط مستقیم با پیگیری ها و رایزنی های صورت گرفته برای تعدادی از جوانان در شهرک های صنعتی استان و واحدهای تولیدی قم ایجاد شغل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شهبازی افزود: در سال جاری در کنار فعالیت های مربوط به مقابله با ویروس منحوس کرونا از جمله حضور در بیمارستان ها، ضدعفونی معابر و اماکن و نیز توزیع بسته های معیشتی، احساس کردیم که با توجه به شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم، نباید از اهمیت مقوله کارآفرینی و اشتغال‌زایی غافل شد و از این رو بخشی از توان و وقت و انرژی خود را به این امر مهم و کلیدی در استان لرستان اختصاص داده ایم.

وی بیان داشت: از دیگر فعالیت های صورت گرفته به همت این گروه جهادی و البته همیاری دیگر دوستان، راه اندازی دو کارگاه تولیدی در زمینه صنایع غذایی بوده که در این راستا خوشبختانه برای ۷ نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.

مسئول گروه جهادی صراط مستقیم گفت: همچنین بنا داریم که با راه اندازی چند کارگاه بسته بندی حبوبات، زمینه اشتغال‌زایی برای جوانان جویای کار را فراهم کنیم.

وی در پایان به موضوع انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: در انتخاباتی که اخیرا برگزار شد گروه جهادی «صراط مستقیم» با اعزام مبلغ به روستاهای سراسر کشور مردم را برای حضور حداکثری در پای صندوق های رأی دعوت کردند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما