جمعه 10 فروردين 1403   15:59:37

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

تبلیغ تخصصی در دفتر تبلیغات اسلامی دارای پیشینه قدیم و قویمی است

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: جایگاه امر تبلیغ به ویژه بعد تخصصی آن همچون تبلیغ تخصصی کودک و نوجوان در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از پیشینه ای قدیم و قویمی برخوردار است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی مسعودی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد «معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» با اشاره به اهمیت عرصه تبلیغ و مبلغان خواستار توجه بیشتر به این حوزه و قرار گرفتن آن در قطب های فکری فرهنگی و تشکیل رتبه بندی هیئت علمی برای بخش فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی شد.

وی با بیان اینکه جایگاه امر تبلیغ به ویژه بعد تخصصی آن همچون تبلیغ تخصصی کودک و نوجوان در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از پیشینه ای قدیم و قویمی برخوردار است، گفت: از بدو تاسیس شعبه خراسان رضوی، گروه های تبلیغی فاخری با توجه به ظرفیت های حوزه خراسان شکل گرفت که ماندگاری آنها و تقویت فعالیت های مؤثر و روزافزون آنها نیازمند حمایت هایی ویژه در سطح کلان دفتر می باشد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: آنچه در سالهای گذشته مورد اهتمام مدیران شعبه بوده، تعریف مدل ارتباطی هم افزا و هماهنگ با دفتر مرکزی است به ویژه تعاملات دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با مجموعه معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یک ارتباط همدلانه بوده و خواهد بود.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی های برجسته فعالیت های تبلیغی در قم، پویایی و بالندگی این امر، حرکت به جلو و پیشرو بودن در عرصه های مختلف تبلیغی است که شعبه خراسان رضوی هم از برکات این امر به نحو شایسته ای برخوردار می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مسعودی در ادامه به تفاوت های حوزه قم و مشهد در عرصه بکارگیری مبلغان واجد تخصص های خاص اشاره کرد و گفت: مشاهده می کنیم که چهره های مبرز تبلیغی در خراسان رضوی، گرایشی به گرفتن مدرک در این زمینه ها ندارند، به همین دلیل کار در این زمینه قدری دشوار است، از این رو  باید ساز و کاری ایجاد شود که پرونده و مدارک علمی افراد به نحوی در سامانه های علمی ثبت، ضبط و تعریف شود.

وی در ادامه افزود: امروز در حوزه شاهد تبادل اطلاعات خوبی در بین دانش پژوهان و طلاب در حجم و سطحی بسیار وسیع و متنوع هستیم که البته جهت دهی به آنها و بهره مندی شایسته تر از آنها، نیازمند حمایت، تشویق و بسترسازی های مناسب تر در عرصه های سخت افزاری و نرم افزاری می باشد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: شروع به کار هسته های استارت آپ ها و شتاب دهنده ها در سطح حوزه نشان از ظهور و بروز برخی از حوزه های جدید در عرصه تبلیغ دینی است که نیازمند حمایت ها و تشویق های لازم می باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما