پنجشنبه 9 فروردين 1403   12:29:41

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس اداره فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور خبر داد؛

اعزام بیش از هزار مبلغ به مناطق جنوب شرق کشور در ماه مبارک رمضان

  • خلاصه :رئیس اداره فرهنگی و تبلغی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور گفت: بیش از هزار مبلغ به مناطق جنوب شرق کشور در ماه مبارک رمضان اعزام شدند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین ایوب میرخانی در گفت‌وگویی از اعزام بیش از هزار مبلغ به مناطق جنوب شرق  اظهار داشت: مبلغان و پیام آوران اسلام ناب محمدی در اقصی نقاط كشور هستند و محتواهای دينی و ناب اسلامی را به مردم ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال،  تعداد  1063 مبلغ جهت پرداختن به امورات فرهنگی، تبلیغی و تبیین موضوعات دینی به مناطق مختلف جنوب شرق اعزام شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین میرخانی خاطرنشان کرد: این تعداد مبلغ اعزامی در دو بخش خواهر و برادر، اعزامیان شهر مقدس قم، اعزامیان شعبه، مبلغین بومی، ملاهای محلی و مبلغین نخبه و تخصصی بودند که در قالب گروهای تبلیغی و فردی به منطقه در جهت پیشبرد و تبلیغ اسلام ناب محمدی اعزام شدند.

رئیس اداره فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور، رعایت پروتکل های بهداشتی و آگاه سازی مردم نسبت به این پروتکل ها را امری مهم و ضروری دانست و افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و استفاده از این ماه پرفضیلت، انتظار می رود مبلغین، مردم و مؤمنین روزه دار را در رعایت پروتکل‌های های بهداشتی مرتبط با مراسمات این ماه آگاه سازند و همه پروتکل های اعلامی از سوی وزارت بهداشت نسبت به هر شهر را رعایت نمایند.

وی تصریح کرد: بهره گیری از خلاقیت‌های تبلیغی با فعال‌سازی مساجد و جوانان در برگزاری مراسم محلی خانگی، بزرگداشت خانواده شهدا، مراسم شب‌های قدر و مناجات با توجه به شرایط ویژه کرونا از وظایفی بود که به مبلغین سپرده شد تا در مناطق اجرایی کنند.

لازم به ذکر است، کتاب ره توشه ماه مبارک رمضان که از انتشارات بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم می باشد و از سوی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم چاپ شده بود در بین مبلغین جنوب شرق توزیع شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما