پنجشنبه 9 فروردين 1403   21:30:36

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی؛

بازنشر نرم افزار «احکام روزه»

  • خلاصه :به مناسبت ماه مبارک رمضان و در راستای پاسخگویی به مسائل شرعی و دینی، نرم افزار «احکام روزه» از سوی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی بازنشر شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی به مناسبت ماه مبارک رمضان و در راستای پاسخگویی به مسائل شرعی و دینی، اقدام به بازنشر نرم افزار «احکام روزه»، در قالب نسخه های اندروید و ویندوز کرد.

بر اساس این گزارش، این نرم افزار، سؤالات پرتکرار مخاطبان در موضوع روزه بوده که بر اساس فتاوای مراجع بزرگوار تقلید پاسخ داده شده است.

 نرم افزار «احکام روزه» در زمینه موضوعاتی همچون نیت روزه، مبطلات روزه، کسانی که روزه بر آنها واجب نیست، روزه بیمار، روزه قضا، روزه نذر، روزه استیجاری، روزه مستحبی و کفاره روزه، دسته بندی و عرضه شده است.

حجم کم، جستجو، قابل ارتقا در صورت تغییر یا اضافه شدن سوالات، ارائه در دو قالب ویندوز و اندروید، از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می باشد.

محتوای این نرم افزار به همت کارشناسان گروه فقه مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی تهیه و توسط فناوری اطلاعات این مرکز طراحی و ارائه گردیده است.

علاقه مندان می توانند نسخه ویندوز این نرم افزار را از طریق نشانی اینترنتی https://b2n.ir/f28387 و نسخه نسخه اندروید آن را از لینک  https://cafebazaar.ir/app/com.pasokhgoo.ahkam.rooze دریافت کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما