پنجشنبه 9 فروردين 1403   12:24:59

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی:

اندیشکده فضای مجازی ظرفیتی برای راه اندازی موج فکری، علمی و مذهبی است

  • خلاصه :رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: ظرفیت عظیم انسانی هیأت علمی در مجموعه های دفتر تبلیغات اسلامی داریم که با استفاده از فضای مجازی باید از آن بهره برد و موج فکری، علمی و مذهبی به راه انداخت.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام و المسلمین نجف لک زایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در نشست مشترک با حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به راه اندازی اندیشکده فضای مجازی گفت: خداوند را شاکریم که امروز این اندیشکده در حال آغاز به کار و فعالیت است و امیدواریم باعث هم افزایی و مایه خیر و برکت باشد. از اهتمام حجت السلام و المسلمین شیخ الاسلامی سپاسگزارم و پیشنهاد می کنم ریاست اندیشکده فضای مجازی را برعهده بگیرند و انتخاب دبیر را خود ریاست انجام بدهد.

وی با اشاره به اندیشکده اربعین خاطرنشان کرد: این بحث باید بصورت جدی پیگیری شود و این دومین اندیشکده ای است که در پژوهشگاه فعال می کنیم، اندیشکده اربعین دو سال قبل فعال شد که جزو اندیشکده های موفق است، البته بدون اینکه باری بر روی دوش دفتر تبلیغات اسلامی بگذارد.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با بیان اینکه ظرفیت عظیم انسانی هیأت علمی در مجموعه های دفتر تبلیغات اسلامی داریم، تصریح کرد: امسال در این اوضاع و احوال اربعین ۱۸ نشست با ستاد اربعین هماهنگ شده است که برنامه هایشان از سایت عبرات پخش می شود، یکی از نشست های دیروز چهار هزار نفر بیننده داشت، ظرفیت عظیم انسانی هیأت علمی در مجموعه های دفتر داریم که با استفاده از فضای مجازی باید از آن بهره برد و موج فکری، علمی و مذهبی به راه انداخت.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما