پنجشنبه 9 فروردين 1403   20:06:08

(مهار تورم، رشد تولید)

print

با همکاری میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی صورت گرفت؛

اعلام نتایج قرعه کشی سلسله مسابقات سبک زندگی قرآنی

  • خلاصه :مراسم قرعه کشی سلسله مسابقات سبک زندگی قرآنی توسط اداره فناوری پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با همکاری میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی عیسی‌زاده «رئیس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» در گفت و گویی اظهار داشت: این میز قرآن، در راستای رفع مهجوریت قرآن با هدف ترویج معارف کاربردی قرآن و آموزه‌های اهل بیت(ع)، برگزاری سلسله مسابقات آشنایی با سبک زندگی قرآنی در سطح جامعه را در دستور کار خویش قرار داده است.

وی گفت: گام اول این سلسله مسابقات، «خانواده قرآنی» بود و جوایز مسابقه شامل سه جایزه نقدی یک میلیون تومانی، سه جایزه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی، ۲۱ جایزه نقدی ۲۰۰ هزار تومانی و ۳۰ هدیه ۵۰ هزار تومانی خرید کتاب از پژوهان است.

رئیس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: این مسابقات در راستای توجه به رسالت فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی و توصیه‌های مؤکد مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقای فرهنگ قرآن و ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه و با عنایت به تهیه بیش از ۲۵ موضوع کاربردی از جامع‌ترین فرهنگ‌نامه سبک زندگی بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت(ع) از سوی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن که مورد استقبال کم‌نظیر بازدیدکنندگان در نمایشگاه دستاوردهای ۱۰ ساله دفتر تبلیغات اسلامی قرار گرفته است، برگزار شد.

وی افزود: برگزاری مسابقات سبک زندگی تنها یکی از برنامه‌های میز کار توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن دفتر تبلیغات اسلامی است و برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه از سوی میز قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی تدوین شده است.

رئیس میز کار توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: از میان دستاوردهای فرهنگی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن، سه اثر کاربردی با عنوان «سبک زندگی خانواده قرآنی» با موضوعات فرهنگ‌نامه «سبک رفتار با پدر و مادر»، «سبک رفتار با فرزند» و «سبک رفتار با همسر» برای برگزاری مسابقات کتابخوانی دوره اول انتخاب شد.

وی ضمن توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر ارتقا و رشد فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در کشور، افزود: شرکت‌کنندگان با مطالعه این کتب می‌توانند در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و ارتقای فرهنگ کتابخوانی در بین اعضای خانواده و آشنایان خویش آن‌ها را به مطالعه این کتب تشویق کنند.

در ادامه محمود متین‌‌فر «رئیس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» از پیوسته و ادامه‌دار بودن مسابقات سبک زندگی قرآنی خبر داد و اظهار داشت: گام اول این مسابقه از سوی میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی از روز پانزدهم تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار شد و مسابقات بعدی متعاقباً اعلام می‌شود.

در پایان مراسم، از بین هزار و ۲۰۰ شرکت‌کننده به قید قرعه به ۵۸ نفر جوایز نقدی اهدا شد که اسامی شرکت کنندگان در سایت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شده است.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما