جمعه 10 فروردين 1403   11:30:11

(مهار تورم، رشد تولید)

print

بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی برای حضور پرشور مردم در انتخابات

  • خلاصه :دفتر تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای تاکید کرد: مشارکت حداکثری علاوه بر شکوفا کردن توانمندی‌ها، دفاع از شایستگی و کارآمدی نظام است و شاخصی برای تبیین سرمایه اجتماعی گرانسنگ نظام جمهوری اسلامی است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم باصدور بیانیه‌ای به مناسبت برگزاری انتخابات 1400، از ملت شریف ایران اسلامی دعوت کرد تا با حضوری پرشور و یکپارچه در انتخابات 28 خرداد 1400 ، برگ‌زرین دیگری در جشن حضور رقم‌زده و اقتدار ملی و بین‌المللی ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.

در این بیانیه آمده است:

از جلوه‌های شکوهمند انقلاب اسلامی، برگزاری انتخابات و اتکاء و احترام به رأی مردم است. از طلیعه جمهوری اسلامی تاکنون همواره حضور مردم و تکیه بر آرای جمهور مورد تأکید، توجه و حمایت امامین انقلاب بوده و هست. انتخابات، رکن جمهوریت نظام و محملی برای تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است. هم‌‌آوردی و حضور مردمانی است که صاحبان اصلی نظام به شمار می‌آیند. از این‌رو مشارکت حداکثری علاوه بر شکوفا کردن توانمندی‌ها، دفاع از شایستگی و کارآمدی نظام است و شاخصی برای تبیین سرمایه اجتماعی گرانسنگ نظام جمهوری اسلامی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب:

«شرکت حداکثری در انتخابات موجب کارآمدی و دفاع از اصل نظام است.» (بیانات معظم له 1400/3/26)

امروز شرکت در جشن حضور ملت، اهمیتی مضاعف یافته است که علاوه بر تکلیف دینی و ملی، پاسداری از ارزش‌ها و قدردانی از هزاران شهید، مقابله با بد خواهان و دشمنان در دفاع از عزت ملّی به شمار می‌آید که خط و نشان و مسیر خدمات دولت به مردم را نیز شکل می‌دهد.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با امام راحل عظیم الشأن و شهدای گرانقدر از آحاد ملت، به خصوص فرهیختگان، نخبگان و به ویژه مبلغان عزیز دینی دعوت می‌نماید بار دیگر با حضوری پرشور و یکپارچه در انتخابات 28 خرداد 1400 ، برگ‌زرین دیگری در جشن حضور رقم‌زده و اقتدار ملی و بین‌المللی ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما