پنجشنبه 9 فروردين 1403   19:28:01

(مهار تورم، رشد تولید)

print

استاد واعظی: آیت الله مصباح یزدی مجاهدی استوار در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی بود

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیامی تصریح کرد: مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی یاور صدیق ولایت و رهبری و مجاهدی استوار در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی بود.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی بدین شرح است:
انّا لله و انّا الیه راجعون
ارتحال مجتهد زمان‌آگاه و فیلسوف ژرف‌اندیش و معارف‌پژوه قرآنی حضرت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی تأسف و تأثر فراوان خیل عظیم شاگردان و علاقه‌مندان را بر انگیخت. مجاهدت علمی و عملی، ذهن خلاّق و نقّاد، شاگرد‌پروری و ملاطفت و مؤانست پدرانه، تواضع و سلوک زاهدانه، قدرت تقریر نافذ در بیان و بنان، مرزبانی عقیدتی و حضور اثرگذار و فداکارانه در عرصه فرهنگ و اجتماع و پاسداری عالمانه از انقلاب اسلامی و مبانی آن تنها گوشه‌هایی از ابعاد شخصیت بزرگمردی است که امروز به سوگ او نشسته‌ایم.
مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی در نشر معارف نورانی اسلام و ترویج انگاره‌های دینی و پرورش نسلی از فضلا و عالمان عمیق و آشنای با معارف عصری توفیق فراوانی داشت و یاور صدیق ولایت و رهبری و مجاهدی استوار در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی بود.
اینجانب که خود از خوشه‌چینان خرمن فضل و ادب و متانت و ملاطفت‌های پدرانه‌ این بزرگوار راحل بودم فقدان غمبار این چهره ماندگار و نورانی را به امام عصر(عج الله تعالی فرجه الشریف) ، رهبر عزیز انقلاب و انبوه شاگردان و دوستداران و به ویژه بیت محترم و فرزندان رشید و عالم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و برای آن عالم وارسته علوّ درجات و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه الهی را مسئلت می‌کنم.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما