روحبخش
در کارگاه آموزش مجازی سواد رسانه- جذب مخاطب، مطرح شد؛ تعامل از مهمترین عوامل جذب مخاطب کارگاه آموزش مجازی «سواد رسانه- جذب مخاطب» به همت اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام روحبخش رئیس اداره فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: کارگاه آموزش مجازی «سواد رسانه- جذب مخاطب» به همت اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات و با همکاری معاونت آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان برگزار شد.

حجت الاسلام روحبخش افزود: این دوره با حضور بیش از 60 نفر از خواهران طلبه مقطع سطح سه حوزه علمیه خراسان برگزار شد و در این دوره  بر «تعامل» به عنوان یکی از موارد مهم در جذب مخاطب تاکید و بیان شد . وی افزود: مخاطب امروز علاقه‌مند به تعامل است و مهم‌ترین نوع آن تعاملات مخاطبین با یکدیگر است همچنین شبکه‌های اجتماعی بستری مناسب‌تر از پیام‌رسان‌ها جهت افزایش مخاطب می باشد و تقسیم وظیفه هر یک از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها نکته‌ی مهمی در جذب مخاطب است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پاسخ به این پرسش اساسی که آیا باید برای مخاطب، هرآنچه می‌پسندد تولید کرد؟(اعم از نیاز کاذب یا غیرکاذب) نیز از موضوعات مطرح شده در این دوره بود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما