آزمون
آزمون کارشناسی زبان انگلیسی ویژه مطالعات اسلامی دانشگاه باقرالعلوم در مشهد برگزار شد آزمون کارشناسی زبان انگلیسی با مشارکت ۶۴ داوطلب خواهر در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، این آزمون با حضور نماینده دانشگاه از قم و نماینده سازمان سنجش و آموزش کشور و به همت گروه آموزشی فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز تخصصی آخوند خراسانی و اداره آموزش و تهذیب.

فرایند ثبت نام آزمون از اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز شد و به منظور برگزاری دوره‌ای کیفی و موفق، در ابتدا فرم پیش ثبت نام توسط گروه آموزشی فرهنگ و ارتباطات اسلامی طراحی شد و اطلاعات مندرج در دفترچه طراحی شده توسط دانشگاه و دریافت سابقه اجمالی از داوطلبان مد نظر قرار گرفت.

براساس آمار اولیه استقبال کم نظیری در پیش ثبت نام مشاهده شد که پس از پالایش اولیه اطلاعات ثبت نام کنندگان در پیش ثبت نام کسانی که دارای شرایط اولیه بودند جهت ثبت نام قطعی در سایت دانشگاه باقرالعلوم معرفی شدند.

لازم به توضیح است دفتر مشهد دانشگاه باقرالعلوم در سال ۱۴۰۰ فقط از میان خواهران پس از برگزاری آزمون و مصاحبه طبق سهمیه اختصاصی دانشگاه پذیرش خواهد داشت که این دومین دوره پذیرش می باشد.

نتایج آزمون اختصاصی در شهریور ۱۴۰۰ از سوی سازمان سنجش اعلام خواهد شد. گروه آموزشی فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز تخصصی آخوند خراسانی بعنوان برگزار کننده این دوره پس از آزمون و مصاحبه از اول مهر اقدام به اجرای این دوره خواهد نمود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما