4
مسائل فقهي و حقوق شركت هاي هرمي نويسنده: اسماعيل آقابابائي نبي چاپ: اول تاريخ :تابستان 1389 قطع: رقعي صفحه:264 قيمت :36000  پيشرفت علوم و ورود رايانه به بازار كار، تجارت الكترونيكي را پديد آورد و به دنبال آن بازاريابي شبكه­اي شكل گرفت. به دليل تازگي اين دستاورد و ناآشنايي مردم با آن، شركت­هاي هرمي پديد آمد كه به رغم امكان فعاليت سالم اقتصادي، با سوء استفاده از عنوان تجارت الكترونيكي توانستند گسترش زياد يافته و زمينه اخلال در اقتصاد كشورها را فراهم آورند.

پژوهش مسائل فقهي و حقوقي شركت­هاي هرمي با تشريح تجارت الكترونيكي و بازاريابي شبكه­اي، چگونگي شكل­گيري شركت­هاي هرمي سالم و غيرسالم را بررسي مي­كند. بخش ديگر پژوهش به بررسي فقهي و حقوقي فعاليت اين شركت­ها اختصاص دارد.

 
امتیاز دهی
 
 

ورود به بخش كتابشناسي

مطالب مرتبط

تعداد بازديد اين صفحه: 6036
   
   
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما