1
پادشاهي-عربستان سعودي و چالش قرن بيست و يكم سايت SaudiDebate.com از زمان راه اندازي اش در سال 2006 تاكنون تبديل به مستقل‌ترين وب‌سايت انگليسي زبان شده است
عنوان لاتين: The Knigdom
نويسنده: جاشوا كريز (Joshua Craze) مارك هابند (Mark Huband)
ناشر: Columbia University press
ناشر اصلي: آمريكا
تعداد صفحات: 256
نوبت و سال انتشار: نوبت اول
قيمت: 50.00$
شابك: 5-15434-231-0-978
چكيده:
سايت SaudiDebate.com از زمان راه اندازي اش در سال 2006 تاكنون تبديل به مستقل‌ترين وب‌سايت انگليسي زبان شده است كه مسائل مهم و معاصر پيش روي عربستان سعودي مورد بحث قرار مي‌دهد. اين سايت كه موضع مستقل و بي‌طرفانه خود را حفظ كرده، مجالي براي بحث آزاد ميان نويسندگان مطرح جهان عرب فراهم آورده و به سرعت تبديل به يكي از پرارجاع ترين سايت‌ها براي علاقه مندان به جهان عرب و خاورميانه عربي شده است.
توضيحات:
سايت SaudiDebate.com از زمان راه اندازي اش در سال 2006 تاكنون تبديل به مستقل‌ترين وب‌سايت انگليسي زبان شده است كه مسائل مهم و معاصر پيش روي عربستان سعودي مورد بحث قرار مي‌دهد. اين سايت كه موضع مستقل و بي‌طرفانه خود را حفظ كرده، مجالي براي بحث آزاد ميان نويسندگان مطرح جهان عرب فراهم آورده و به سرعت تبديل به يكي از پرارجاع ترين سايت‌ها براي علاقه مندان به جهان عرب و خاورميانه عربي شده است. اين كتاب براي اولين بار منتخبي از مطالب مندرج در اين سايت را گرد هم آورده است. محور مشترك اين مقالات، نقش عربستان سعودي در جهان امروز است. نويسندگان اين مقالات را چهره هاي برجسته اي همچون مدوي الرشيد، خالد الدخيل، بدريه البشير، سعد سوايان، و مونا الطحاوي تشكيل مي‌دهند. موضوعات اين كتاب متنوع است و از اصلاح‌گري شاه عبدالله تا جايگاه عربستان سعودي به عنوان قدرت ميانجي منطقه اي را در بر مي‌گيرد. اين مجموعه، به طور خاص به بررسي مسئله ايجاد يك جامعه مدرن ضمن پايبندي به سنت‌هاي ديني، فرهنگي و تاريخي مي‌پردازد. اين كتاب در چهار بخش تنظيم شده است و مسائل مربوط به سياست داخلي عربستان سعودي، نقش اين كشور در مسائل منطقه اي، جامعه عربستان و شكل زندگي ديني و فرهنگي در عربستان سعودي را از نظر مي‌گذراند.
 جاشوا كريز، مدرس دانشگاه كاليفرنيا است. وي كه در رشته مردم شناسي در دانشگاه آكسفورد تحصيل كرده، پژوهشگر مؤسسه EHESS است. مارك هابند، روزنامه نگار برجسته و خبرنگار خاورميانه مجله فايننشال تايمز است.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

مطالب مرتبط

تعداد بازديد اين صفحه: 2319
   
   
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما