جمعه 10 فروردين 1403   03:32:34

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور؛

آیین افتتاح سال تحصیلی جدید سطح سه تخصصی رشته امامت برگزار شد

  • خلاصه :آیین افتتاح سال تحصیلی جدید سطح سه تخصصی رشته امامت به همت دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین میرخانی «سرپرست این دفتر» در آیین افتتاح سال تحصیلی جدید سطح سه تخصصی رشته امامت که با حضور جمعی از روحانیون و دانش پژوهان سطح سه برگزار شد، اظهار داشت: دوره تحصیلی سطح سه تخصصی رشته امامت به همت شعبه جنوب شرق از ابتدای سال 97 ویژه روحانیون سطح دو و سه حوزوی استان های سیستان و بلوچستان، جنوب و شرق کرمان و شرق هرمزگان در شهرهای زاهدان و ایرانشهر آغاز شده است.
وی گفت: این دوره تحصیلی به منظور ارتقاء سطح علمی و آگاهی روحانیون جنوب شرق، همچنین تسهیل در تحصیل روحانیون و افزایش توانمندی آنها برای انجام وظایف تبلیغی و تربیتی برگزار می شود.
سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور تصریح کرد: این دوره تحصیلی به همت این دفتر و با حضور اساتید مجرب آغاز شده که به مدت سه سال به طول خواهد انجامید و در پایان این دوره تحصیلی، مدرک سطح سه تخصصی حوزه های علمیه به روحانیون تعلق خواهد گرفت. 
وی افزود: سال تحصیلی جدید با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت هفته ای دو روز برگزار خواهد شد که حفظ سلامتی طلاب و روحانیون برای این شعبه در اولویت می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین میرخانی اظهار داشت: انتظار می رود دانش پژوهان در سال جدید توانایی تطبیق معارف امامت با متون عربی را داشته باشند و ضمن شناخت فرقه های کلامی، سلفیه و نظریه کلامی آنها در حوزه خداشناسی و همچنین توانایی پاسخگویی به شبهات فقهی و کلامی  توانایی لازم را داشته باشند.
وی با تشریح فعالیت های آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور خاطرنشان کرد: این دفتر با راه اندازی گروه هایی از بدنه حوزه های علمیه که وظیفه آنان آسیب شناسی، بررسی و شناخت نیازهای آموزشی و مهارتی طلاب می باشد را در دستور کار قرار داده است که این گروه ها با بررسی نیازهای آموزشی طلاب، این نیازها و کمبودها را به شعبه گزارش دهند که نسبت به رفع این نیازهای آموزشی سیاستگذاری و برنامه ریزی شود.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما