پنجشنبه 9 فروردين 1403   13:34:55

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) خبر داد:

تولید و انتشار 22 اثر پژوهشی در موضوع تاریخ و سیره اهل بیت(ع) تا پایان سال جاری

  • خلاصه :رئیس پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به رونمایی از 12 اثر این پژوهشکده گفت: در نظر داریم تا پایان سال، تولیدی این پژوهشکده به حدود 22 اثر می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا مطهری در نشست رونمایی از آثار تاریخ و سیره اهل بیت(ع) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که در مرکز همایش‌های غدیر قم برگزار شد، اظهار داشت: این پژوهشکده در موضوعات مختلفی از جمله سیره اهل بیت(ع)، تاریخ و تشیع و دانش‌نامه اهل بیت(ع) فعالیت می‌کند.

وی گفت: تا کنون نزدیک به 70 جلد کتاب در پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) تولید شده است که این تعداد با توجه به جایگاه علمی که پیدا کرده‌اند، توانسته اند در جشنواره‌های مختلف نیز مورد توجه قرار بگیرند.

رئیس پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خاطرنشان کرد: در نظر داریم تا پایان سال 10 اثر دیگر را نیز به بازار نشر ارائه کنیم که در این صورت در سال جاری تولیدی پژوهشکده به حدود 22 اثر می‌رسد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما