جمعه 10 فروردين 1403   02:38:21

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی؛

نشست توجیهی طرح «تبلیغ جهادی در بیمارستان ها ویژه ایام کرونا» برگزار شد

  • خلاصه :نشست توجیهی طرح «تبلیغ جهادی در بیمارستان ها ویژه ایام کرونا» به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با همکاری گروه تبلیغی رشد، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، نشست توجیهی طرح «تبلیغ جهادی در بیمارستان ها ویژه ایام کرونا» به همت اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با همکاری گروه تبلیغی رشد برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام هادی «مسئول گروه تبلیغ روانشناسی رهنمایان سعادت» به بیان مباحثی در خصوص مهارت های ارتباط مؤثر با بیماران و شیوه های تأثیر گذاری مثبت روحی و روانی بر بیماران کرونایی پرداخت.

حجت الاسلام هادی با اشاره به مهارت های ارتباط مؤثر اظهار داشت: مسأله ای که در بیماران کرونایی بیشتر به چشم می خورد، ترس عجیب از این بیماری است که موجب اضطراب افزایشی می شود و این خود می تواند یک عامل منفی جهت از دست دادن روحیه در مقابله با بیماری باشد.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام محمدتقی محمدی «کارشناس پاسخگویی بخش احکام مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی» با اشاره به ارزش معنوی فعالیت های جهادی مقابله با کرونا و وظیفه اصلی تبلیغ دین و نشر احکام اسلامی برای عموم طلاب مسائل، به بیان احکام مخصوص بیماران مبتلا به کرونا پرداخت.

حجت الاسلام مهدوی «مسئول گروه تبلیغی سلامت معنوی»، ضمن اشاره به سابقه 10 ساله حضور این گروه تبلیغی در بیمارستان ها، مطالبی را در خصوص آسیب ها و چالش های حضور طلاب جهادی در فضای بیمارستانی و راهکارهایی برای این موضوع را بیان کرد.

وی گفت: با توجه به شیوع کرونا، فضا و بستر بسیار مناسبی برای حضور طلاب در محیط های بیمارستانی فراهم شد، به گونه ای که برخی بیمارستان ها خود متقاضی حضور طلاب جهادی در کنار بیماران هستند، در صورتی که بتوانیم با مدیریت صحیح وارد این فضا شویم، می توانیم بهره وری کامل داشته باشیم.

مسئول گروه تبلیغی سلامت معنوی به آسیب ها و چالش های پیش رو اشاره و تصریح کرد: طلاب برای موفقیت در این عرصه باید کاملاً به وظایف خود واقف باشند و در مسیر انجام وظیفه حرکت کنند و عملیات خارج از برنامه و چارچوب نداشته باشند تا ان شاءالله از این حضور جهادی نتیجه احسن، حاصل شود.

در خاتمه این نشست، حجت الاسلام خوئینی «مسئول گروه تبلیغی رشد»، ضمن انتقال تجارب به مبلغان جهادی جدیدالورود، برنامه کاری و وظایف آنان را تشریح کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما