جمعه 10 فروردين 1403   11:04:18

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان؛

کتاب «رسانه و فریب‌کاری» منتشر شد

  • خلاصه :کتاب «رسانه و فریب‌کاری» با تحلیل زمینه‌ها و عوامل فریب‌کاری در رسانه و راهکارهای برون‌رفت، به قلم فائزه تقی‌پور منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، روح‌ الله بابایی «رئیس اداره نشر این دفتر» در گفت و گویی اظهار داشت: فریب‌کاری در رسانه، موضوعی فراتر از اتهام است و بحث درباره آن در علومی از جمله ارتباطات، مطالعات فرهنگی، جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، سیاست یا مدیریت رسانه بسیار چالش‌برانگیز و حساس است.
وی با بیان این‌که کمتر متخصص رسانه‌ای به این موضوع اعتقاد دارد که رسانه‌ها فریب‌کار هستند، گفت: این افراد معمولاً در نگاهی آزاداندیشانه، رسانه را نهادی مستقل و مردمی یا اطلاع‌رسان معرفی می‌کنند، اما تکنیک‌های اقناع و تأثیرگذاریِ حداکثری یا تمایل به نفوذ رسانه‌ای صاحبان اقتصاد و سیاست، تأییدکننده فرایندها و رویکردهایی است که فریب‌کاری رسانه را نشان می‌دهند.
رئیس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، تصریح کرد: فریب‌کاری رسانه موضوعی چالش‌برانگیز بوده و جای تحلیل و بحث دارد تا اینکه نه براساس نگاهی پیش‌داورانه، بلکه بر اساس دلایل علمی و منطقی، ریشه‌های آن‌ را بررسی کنند.
وی افزود: «رسانه و فریب‌کاری» کتابی است که برای نخستین‌بار وارد این جدال علمی شده و این مسأله را از زوایای گوناگون بر اساس مطالعات انتقادی در رسانه، بررسی کرده است.
شایان ذکر است نخستین‌ چاپ کتاب «رسانه و فریب‌کاری» تألیف فائزه تقی‌پور در 536 صفحه با شمارگان 500 نسخه به بهای 47000 تومان به همت پژوهشکده الهیات و خانواده تولید و از سوی انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان راهی بازار نشر شده است.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما