پنجشنبه 9 فروردين 1403   13:00:03

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران در حال اجراست؛

جذب و گزینش طلاب در طرح بشیران جوان

  • خلاصه :طرح بشیران جوان، به همت دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران با هدف آماده سازی و بستر تبلیغی طلاب پایه های سوم تا ششم است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین موسوی «رئیس اداره اعزام و توانمند سازی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران» از جذب و گزینش طلاب در طرح بشیران جوان در سطح استان تهران خبر داد.
وی در خصوص اهداف این طرح گفت: از جمله اهداف این طرح  می توان به ترویج و احیای تبلیغ چهره به چهره جهت ورود به بستر خانواده ها و ایجاد روابط صحیح بین طلاب و نوجوانان، ايجاد ارتباط ميان نسل نو، با نسل هاي گذشته، برقراري ارتباط دوستانه و عاطفي ميان مبلغ و نسل نو از راه هاي علمي، ديني و فکري، پاسخ صحيح به سوال ها و شبهه هاي نوجوانان و جوانان، آماده سازي و تقويت طلاب جوان جهت پرورش مبلغان رسمي جامعه و ورود به شبکه تبليغ رسمي، حضور در اردوها، سفرهاي علمي و زيارتي، پارک ها و مکان هاي تفريحي سالم اشاره کرد.
رئیس اداره اعزام و توانمند سازی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران در خصوص مزایای این طرح گفت: مزایای این طرح  ثبت سابقه تبلیغی در سامانه www.samta.ir  و پرداخت کمک هزینه تبلیغی است.
وی، شرایط حضور در این طرح را اتمام پایه سوم حوزه، داشتن حداقل 18 سال و حداکثر 27 سال سن، تأییدیه اخلاقی از مدرسه محل تحصیل و قبولی در مصاحبه دفتر تبلیغات اسلامی است.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما