پنجشنبه 9 فروردين 1403   13:03:43

(مهار تورم، رشد تولید)

print

طی حکمی صورت گرفت؛

انتصاب رئیس پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

  • خلاصه :رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در حکمی حجتالاسلام والمسلمین حبیب الله بابایی را به عنوان «رئیس پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی این پژوهشگاه» منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی در این حکم آورده است: نظر به مراتب فضل، دانش، توان‌مندی و پیشینه موفق علمی و مدیریتی، به موجب این حکم  به مدت دو سال به عنوان «رئیس پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی» منصوب می‌شوید. امید است با عنایات الهی و در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عجل‌الله‌تعالی فرجه الشریف)  در عمل به شرح ‌وظایف موفق باشید.

شایسته است پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی با بهره‌گیری از پیشینه درخشان خود، ظرفیت‌ها و استعدادهای بالفعل حوزوی و دانشگاهی و با هم‌فکری چهره‌های علمی توان‌مند و خوش‌فکر به صورت فعال در جهت انجام وظایف محوله و به ‌ویژه رویکرد جدید پژوهشگاه در زمینه مساله‌محوری و پاسخ‌گویی به مسایل اساسی نظام اسلامی نقش‌آفرینی کرده و تدابیر مناسبی اتخاذ نماید. ضمن ارج نهادن به تلاش‌های مدیران، اعضای هیأت علمی، محققان و کارشناسان محترم پژوهشکده، از همه آنان انتظار می‌رود با همکاری، همفکری و همدلی، در اعتلای اهداف، مأموریت‌ها و برنامه‌های پژوهشی پژوهشکده تلاش خود را مبذول دارند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما