پنجشنبه 9 فروردين 1403   12:45:41

(مهار تورم، رشد تولید)

print

نمایشگاه «روایت تبلیغ» رویکرد تازه ای برای مدیران فرهنگی ارائه می‌کند

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: نمایشگاه روایت تبلیغ رویکرد تازه ای از فعالیت‌های تبلیغی را برای کنش‌گران و مدیران فرهنگی ارائه می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام  والمسلمین عبدالرسول احمدیان در حاشیه آیین افتتاح و بازدید از نمایشگاه روایت تبلیغ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه «روایت تبلیغ» روایتی از فعالیت مبلغان در حوزه‌های مختلف تبلیغی بوده که توسط جهادگران تبلیغ برای نخبگان فرهنگی طراحی شده است.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه رویکرد تازه ای از فعالیت‌های تبلیغی را برای کنش‌گران و مدیران فرهنگی ارائه می‌کند، ادامه داد: ظرفیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی در این مجموعه ارائه شده و از همه مدیران و مجموعه‌های فرهنگی درخواست کردیم که در این نمایشگاه حضور پیدا کنند و ما را در اجرای هرچه بهتر این روش جدید فرهنگی یاری کنند تا بتوانیم از رهنمودها و نظرات کارشناسی و تخصصی آن‌ها استفاده کنیم.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به ظرفیت های دفتر تبلیغات جهت ارائه و امکان تعاملات مراکز فرهنگی در این نمایشگاه فراهم است و مجموعه‌ها می‌توانند در این نمایشگاه وارد تعامل جدی و تفاهم نامه‌های فرهنگی شوند.
وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در قالب ۲۶ غرفه از امروز یکشنبه دوم مرداد 1401 آغاز شده و تا پنج‌شنبه ششم مرداد ادامه دارد. نمایشگاه روایت تبلیغ از ساعت ۸ الی ۱۳ ویژه فعالان و مدیران فرهنگی قابل بازدید است.
حجت الاسلام  والمسلمین احمدیان گفت: در این نمایشگاه از محصولات پژوهشکده الهیات و خانواده که در یک سال اخیر چاپ و تحقیقات آن انجام شده و همچنین از کلان برنامه ای با عنوان "پایداری و کارآمدی خانواده" که رویکرد و مدل مفهومی برای مواجهه با مسائل خانواده است، رونمایی شد.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان یادآور شد: در حاشیه این نمایشگاه مجمع و گردهمایی مبلغان اعزامی محرم امسال با ظرفیت ۸۰۰  مبلغ آقا و ۲۰۰ مبلغ خانم به سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما