پنجشنبه 9 فروردين 1403   13:37:25

(مهار تورم، رشد تولید)

print

با همکاری شعبه جنوب شرق کشور؛

همایش ملی «منجی گرایی در ادیان و مذاهب» برگزار شد

  • خلاصه :همایش ملی «منجی گرایی در ادیان و مذاهب» با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور و دیگر نهادهای فرهنگی و ادارات شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، همایش ملی «منجی گرایی در ادیان و مذاهب» با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق و دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان واحد ایرانشهر و همکاری دیگر نهادهای فرهنگی شهرستان برگزار شد.
مهمترین محورهای همایش، دیدگاه اهل سنت در مورد مهدویت، ترسیم عصر ظهور از دیدگاه فریقین، مهدویت از دیدگاه مذهب زیدیه، آموزه انتظار از دیدگاه مذهب اهل بیت(ع)، مشترکات شیعه و اهل سنت درباره مهدویت به عنوان وحدت، بود و دیگر محورهای این همایش، مستشرقان و مهدویت، موعود در فلسفه و کلام یهود، موعود در اندیشه عرفان یهود، و تصویر موعود در ادیان را می توان اشاره کرد.
در این همایش ائمه جمعه تشیع و تسنن، فرماندار شهرستان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین قیصریان «دبیر همایش مهدویت کل کشور» به عنوان سخنران ویژه، در دانشگاه آزاد اسلامی مباحثی را پیرامون موضوع همایش بیان کردند.
ضمناً از 120 مقاله ارائه شده به همایش، 12 مقاله انتخاب شد که 4 مقاله در این همایش ارائه گردید.
در پایان از سوی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور بسته فرهنگی شامل کتاب مهدویت در صحاح سته و کتاب پنجه بر آفتاب «بررسی و تحلیل فعالیت های غرب علیه باور داشت مهدویت» در این همایش توزیع گردید.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما