پنجشنبه 9 فروردين 1403   17:00:23

(مهار تورم، رشد تولید)

print

حضور انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب قرآن کریم

  • خلاصه :انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم حضور یافت.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، با شعار قرآن کتاب رشد و رویش، با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گشایش یافت.

در این نمایشگاه مجازی دو بخش اصلی فروشگاهی و محتوایی وجود دارد که بخش فروشگاهی به فروش کتاب های چاپی در حوزه دین و دفاع مقدس اختصاص دارد و امکان عرضه و فروش تمام کتاب های مربوط به قرآن که ناشران از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز چاپ گرفته باشند، فراهم شده است.

بستر این نمایشگاه همچون نمایشگاه مجازی کتاب است که سال گذشته برای اولین بار به دلیل ویروس کرونا از سوی خانه کتاب برگزار شد و در آنجا ناشران ثبت اثر کرده و بازدید کنند گان، کتاب مورد نظر خود را از انتشاراتی که کتاب ارائه کرده بود را انتخاب و در سبد خرید خود قرار می دانند.

همچنین، خانه کتاب و ادبیات ایران به عنوان مجری بخش فروشگاهی نمایشگاه قرآن انتخاب شده است و انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نیز با 140 عنوان از آثار موضوعات قرآنی خود در این نمایشگاه شرکت کرده است.

شایان ذکر است نمایشگاه مجازی کتاب قرآن کریم از تاریخ 11 الی 20 اردیبهشت در سایتLqfa.ir  به صورت 24 ساعته و به مدت 10 روز (یعنی تا بیست و هفتم ماه مبارک رمضان)، از طریق مجازی در دسترس علاقه مندان به قرآن کریم می باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما