سه‌شنبه 28 فروردين 1403   16:38:10

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

مقام معظم رهبری از دفتر تبلیغات اسلامی در دیدار با مسولان نظام چه خواستند؟

  • خلاصه :مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار روز گذشته با مسئولان نظام در دهمین روز از ماه مبارک رمضان با اشاره به نام دفتر تبلیغات اسلامی، نکاتی را در خصوص مراکز متعهد رسمی کشور از جمله این دفتر بیان داشتند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته (سه‌شنبه) در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام تصریح کردند: مسئله‌ی حیاتی فرهنگ خیلی مهم است، و یک مجاهدت هوشمندانه در زمینه‌ی علم و فرهنگ لازم است و در جهت درست، که مراکز متعهّد رسمی مثل وزارت ارشاد، مثل سازمان تبلیغات، مثل #دفتر_تبلیغات، مثل صدا و سیما، مثل شورای عالی انقلاب فرهنگی در درجه‌ی اوّل، مخاطب این درخواست هستند و در درجه‌ی دوّم ــ حالا درجه‌ی دوّم نمیشود گفت ــ طبعاً‌ فعّالان فرهنگی گسترده‌ی در سطح کشور که بحمدالله کم نیستند و زیادند. همه حقیقتاً‌ باید به این مسئله‌ی حیاتی فرهنگ برسند و اهمّیّت بدهند؛ منتها این [کار] اوّلاً‌ باید به صورت مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی باشد، ثانیاً‌ باید هوشمندانه باشد و چشم‌بسته و علی‌‌العمیا و مانند اینها نباشد، و در جهت درست حرکت کنند. یکی هم این  [مسئله] است.

جهت مشاهده متن کامل بیانات مقام معظم رهبری در این دیدار، بر روی نشانی https://www.leader.ir/fa/speech/25669/ کلیک نمایید.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما