سه‌شنبه 28 فروردين 1403   21:52:51

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در راستای تداوم تعاملات با نهادها و مراکز مختلف کشور؛

اعضای شورای هماهنگی نهادهای حوزوی تهران از بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی بازدید کردند

  • خلاصه :اعضای شورای هماهنگی نهادهای حوزوی تهران با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، از این دفتر و بخش های مختلف آن بازدید شدند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، در راستای تداوم تعاملات با نهادها و مراکز مختلف کشور برای شناساندن توانمندی های دفتر تبلیغات اسلامی و آشنایی با ظرفیت های نهادها جهت اقدامات هم افزا، اعضای شورای هماهنگی نهادهای حوزوی تهران با حضور در این نهاد حوزوی، از بخش های مختلف آن بازدید کردند.

در جریان این حضور، ضمن دیدار با حجت الاسلام والمسلمین واعظی «رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم»، از «مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی»، «معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه، «معاونت فرهنگی و تبلیغی» و «مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق» بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت های بخش های مذکور قرار گرفتند.

در این بازدیدها، حجج اسلام والمسلمین کبیریان «مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران»، هاشمیان «رییس جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی استان تهران»، مهدوی خواه «دبیر شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان تهران»، رحیمی صادق «مدیر حوزه علمیه برادران استان تهران»، عزیزی «سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران» و صادق زاده «رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران» حضور داشتند.

در جلساتی که با حضور اعضای این شورا در بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، حاضران ضمن قدردانی از خدمات این نهاد حوزوی، نسبت به همکاری و هم افزایی با دفتر تبلیغات اسلامی اعلام آمادگی کردند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما