پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403   18:37:56

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی:

هر پست مدیریتی مدیون 73 شهید است

  • خلاصه :مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: بر اساس آمار شهدا، هر پست مدیریتی مدیون 73 شهید است و یک کربلا شهید، برای یک پست شهید شدند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین علی مخدوم در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: مدیریت 12 ساله مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی مایه افتخار بنده می باشد که مورد اعتماد ریاست محترم دفتر تبلیغات اسلامی و هیئت امنای این نهاد حوزوی بوده و هست و نسبت به تلاش شبانه روزی همکاران ما در این مرکز برای ایجاد حال و هوای خوب در مردم عزیزمان افتخار می کنیم.

وی گفت: مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی به لطف حمایت بی دریغ ریاست مکرم دفتر تبلیغات اسلامی و هیئت امنای این دفتر که همواره بدون استثنا پشتیبان ما بودند، به لطف خدا در لبه قابل قبولی از فناوری، تجربه و مهارت قرار دارد و در شرایطی قرار گرفته که علاوه بر این دو آورده فوق العاده، می توان اذعان کرد که دفتر تبلیغات اسلامی به برند پاسخگویی در کشور شناخته می شود.

مدیرکل جدید حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: به لطف این عنایات و حمایت های بالادستی، در طول این سال ها توفیق حاصل شد که همکارانی فوق العاده مخلص و متدین و بی توقع داشته باشم و واقعاً درخشیدند و مایه افتخار ما بوده و هستند؛ اینان سربازان گمنامی هستند که بارها اشک ریختن آنها را برای درد مردم دیدم و بارها تشکر مردم را مشاهده کردم.

وی ضمن بیان خاطره ای از فعالیت خود در مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: مادری با ما تماس گرفت و گفت "من خاک پای مادران شما را می بوسم، به خاطر کاری که می کنید و فرزندم تا این حد دچار تحول شده است"؛ این امانت را تحویل می دهم و با عنایت ریاست محترم دفتر و اعتماد فوق العاده ایشان، امانت دیگری را بر عهده می گیرم.

حجت الاسلام والمسلمین مخدوم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خاطرنشان کرد: بر اساس آمار شهدا، هر پست مدیریتی مدیون 73 شهید است و یک کربلا شهید، برای یک پست شهید شدند و بسیار سخت است که انسان خود را مدیون انسان هایی بداند که از این خاک هیچ نخواستند. 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما