پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403   22:47:38

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی:

تمام عناصر سازمانی در موفقیت های دفتر تبلیغات اسلامی دخیل هستند/ انعکاس بالای اخبار دفتر تبلیغات اسلامی در رسانه ها

  • خلاصه :معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه همه عناصر سازمانی در موفقیت های این دفتر دخیل هستند، گفت: امروز اگر در معاونت ها موفقیتی کسب می شود، همه عناصر دخیل، مأجور و سهیم هستند و باید نسبت به خدمت در این نهاد حوزوی افتخار کنند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ثنایی در آیین تکریم و معارفه معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی ضمن تبریک دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، جایگاه کنونی دفتر تبلیغات اسلامی را مدیون زحمات مجاهدت ها و سختی های بزرگان و گذشتگان از دیروز تا به امروز دانست و اظهار داشت: هیچ کاری انجام ندادیم، بلکه خداوند متعال توفیق خدمات را شامل حالمان کرد.

وی گفت: جا دارد از همه کسانی که از زمان تأسیس این نهاد مقدس توسط حضرت امام (ره) تا به امروز تلاش کردند، چه در میان ما هستند و یا از میان ما رفته اند و ما سر سفره آماده آن عزیزان نشستیم، نام و یاد آنان را گرامی بداریم.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه همه عناصر سازمانی در موفقیت های این دفتر دخیل هستند، تصریح کرد: اگر امروز در معاونت فرهنگی و تبلیغی، معاونت آموزش و معاونت پژوهش موفقیتی کسب می شود، همه عناصر آنها دخیل، مأجور و سهیم هستند و همه باید به این ببالیم که در نهادی خدمت می کنیم که مقام معظم رهبری مدال پرافتخار نماد روشنفکری حوزه را به سینه دفتر می چسبانند و آن را به عنوان یک واحد زنده و پویا می دانند.

وی افزود: واقعاً جای افتخار دارد از اینکه هویت سازمانی ما در جایی شکل گرفته که در بین تمام نهادهای حوزوی زنده و پویا نام گرفته است و از زحمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین رجائی نیز تشکر می کنم و حقیقتا از بازنشستگی ایشان دلگیر و ناراحت هستم و کمی برنامه های جاری ما برهم خورد و انشاالله خداوند متعال به ایشان توفیق عنایت کند و هر کجا که هستند موفق باشند و کما فی السابق نیازمند کمک ایشان و تیم ایشان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین ثنایی با تقدیر از همکاران حوزه ریاست و روابط عمومی، با اشاره به آمار انعکاس اخبار دفتر تبلیغات اسلامی در رسانه ها، اظهار داشت: در شهریورماه سال جاری انعکاس اخبار دفتر در رسانه ها و خبرگزاری ها بیش از 500 خبر بود که این آمار در مهرماه به بیش از 600، در آبان ماه نزدیک به 900، و در آذر و دی ماه جمعا بیش از 2500 بود که از طریق روابط عمومی در رسانه ها منتشر شده است.

وی اضافه کرد: در این 40 سال سابقه ندارد این اتفاق مبارک و دفتر اکنون در جایگاه مناسبی است که این جایگاه محصول و مدیون زحماتی است که گذشتگان تاکنون انجام داده اند و این تلاش، تلاش جمعی است.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی در پایان ضمن تشکر از اعتماد حجت الاسلام والمسلمین واعظی «رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» خاطرنشان کرد: در یک نشستی، برنامه ها و فعالیت هایی که با هماهنگی ریاست دفتر قصد اجرای آن را داریم، اعلام خواهیم کرد تا بعد از اعلام نظر همکاران و تصحیح، آن را اجرایی می کنیم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما