شنبه 1 ارديبهشت 1403   16:45:25

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:

حضور فعال دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه یادیاران قم

  • خلاصه :مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به فعالیت های این مدیریت در هفته دفاع مقدس از حضور دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه یادیاران قم خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حمید نوروزنژاد در گفت و گویی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و تجلیل از رشادت های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس بویژه همکاران تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم همانند سنوات گذشته در نمایشگاه یاد یاران قم که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس برگزار شده است، حضور فعال دارد.
وی گفت: برهمین اساس یک غرفه به نام دفتر در این نمایشگاه دایر شده است که تلاش گردیده تا ظرفیت ها و فعالیت های بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی اعم از معاونت "فرهنگی و تبلیغی" و معاونت "فضای مجازی، هنر و رسانه" استفاده شود و غرفه به لحاظ محتوایی و محصولات نرم افزاری، مکتوب و فضای مجازی مرتبط با دفاع مقدس از جمله غرفه های غنی باشد.
مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: همچنین با توجه به هجمه فرهنگی و مذهبی همه جانبه دشمنان، نسبت به استقرار مشاوران فرهنگی ـ مذهبی اقدام شده است تا خانواده ها و بویژه جوانان بتوانند از این ظرفیت نیز بهره مند شوند.
وی خاطرنشان کرد: با همکاری مرکز آموزش های کاربردی، هر شب در استِیج اصلی نمایشگاه یاد یاران، مربیان کودک به اجرای برنامه می پردازند که با استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان از نمایشگاه مواجه شده ایم.
حجت الاسلام والمسلمین نوروزنژاد اظهار داشت: به صورت نمادین بخش هایی از دفتر تبلیغات اسلامی که قابلیت بیلبورد را دارا هستند، از جمله پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی را آذین بندی کردیم. 
وی خاطرنشان کرد: در راستای گرامیداشت این هفته، فراخوان خاطرات دفاع مقدس ویژه کارکنان دفتر هم اعلام شده است و پیشکسوتان جهاد و مقاومت می‌توانند تا پایان وقت اداری ۴ مهرماه، خاطرات خود از ۸ سال دفاع مقدس را از طریق سیستم اداری دیدگاه به کاربری مدیریت روابط عمومی ارسال نمایند.
نمایشگاه یادیاران تا ششم مهرماه در حد فاصل شهرک قدس تا مسجد جمکران واقع در پشت کوه خضر نبی صبحها برای بازدید دانش آموزان و شب ها برای خانواده ها دائر است.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما