پنجشنبه 9 فروردين 1403   18:42:41

(مهار تورم، رشد تولید)

print

دومین دوره آموزشی فلسفه به زبان ساده برگزار می شود

  • خلاصه :رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) گفت: با توجه به استقبال از اولین دوره فلسفه به زبان ساده، دومین دوره نیز ويژه طلاب خواهر و برادر حوزه علميه استان اصفهان برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد شفیعیان در گفت و گویی اظهار کرد: دوره آموزش فلسفه به زبان ساده با هدف توانمندسازی و دانش افزایی طلاب در زمینه مهارت اندیشه ورزی و تفکر خلاق و نقاد توسط دو مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) و مجتهده امین(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار خواهد شد.
وی افزود: شرکت در دوره، این توانایی را به طلاب، مبلغان و روحانیون خواهد داد که در عرصه های مختلف تبلیغی، مخاطبان خاص و عام خود را با مهارت تفکر نقاد و اندیشه ورزی آشنا سازند.
رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) ادامه داد: در این دوره سعی شده دانش پژوهان در کنار آموزش مباحث فلسفی با بزرگان فلسفه آشنا و در کنار آن به مهارت هایی از جمله نقد فیلم، مهارت گفتگو و مناظره نیز پرداخته شود.
وی با بیان این که دور جدید فلسفه به زبان ساده نیمه خرداد ماه سال جاری در قالب چهار ترم آموزشی برگزار می شود، گفت: شرط ثبت نام برای طلاب برادر اتمام پایه چهار و برای خواهران طلبه اشتغال به تحصیل در سال چهارم حوزه علیمه است.
حجت الاسلام و المسلمین شفیعیان گفت: مشاوره رایگان با حضور مدیر گروه فسلفه و کلام دو مؤسسه، استفاده از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه، استفاده از کتابخانه تخصصی، دیدار با علما و فرهیختگان حوزه فلسفه و حکمت اسلامی، اولویت پذیرش سطوح عالی حوزه و دانشگاه و ارایه گواهی پایان دوره بعضی از مزایا و امتیازات این دوره است.
وی در پایان با اشاره به اینکه ثبت نام تا 5 خرداد فعال است، گفت: طلاب علاقه مند می توانند برای ثبت نام به نشانی اینترنتی m8r.ir/7733 مراجعه و یا به صورت حضوری به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان واقع در خیابان حافظ، ساختمان شماره یک، اتاق 205 مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر امکان تماس با شماره 4-32208001 داخلی 7222  در ساعات اداری فراهم است.

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما