جمعه 10 فروردين 1403   16:09:44

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی دفتر تبلیغات اسلامی:

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی(ره) فقیهی مهدوی است

  • خلاصه :رئیس پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به جایگاه علمی آیت الله العظمی صافی گلپایگانی و 21 اثر ایشان در زمینه مهدویت که «منتخب الاثر» در راس آنها قرار دارد، گفت: با این حجم از تالیفات سزاوار است که عنوان «فقیه مهدوی» برای ایشان به کار ببریم.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین الهی نژاد در همایش بین المللی مهدویت و انتظار در اندیشه آیت الله العظمی صافی گلپایگانی که صبح امروز در مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، اظهار داشت: پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی دفتر تبلیغات اسلامی در راستای برگزاری سلسله همایش های نظریه انتظار همایش های مختلفی را برگزار کرده است.

وی تصریح کرد: «نظریه انتظار در اندیشه آیت الله العظمی خامنه ای» و «شهید سلیمانی در مکتب انتظار و مقاومت» دو همایشی بود که به ترتیب در سال های 98 و 1400 برگزار شد.

دبیر علمی همایش بین المللی مهدویت و انتظار در اندیشه آیت الله العظمی صافی گلپایگانی از برگزاری همایش ملی جریان های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت در مهرماه سال جاری به عنوان همایش دیگر در زمینه مهدویت خبر داد که توسط پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به جایگاه علمی آیت الله العظمی صافی گلپایگانی و 21 اثر ایشان در زمینه مهدویت که «منتخب الاثر» در راس آنها قرار دارد، گفت: با این حجم از تالیفات سزاوار است که عنوان «فقیه مهدوی» برای ایشان به کار ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین الهی نژاد با اشاره به آغاز بکار این همایش از یکسال گذشته به دستور حجت الاسلام والمسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اظهار کرد: در طول یکسال گذشته 112 مقاله به این همایش ارسال شد و 16 کرسی های علمی در این خصوص برگزار گردید.

وی ادامه داد: در مدت برگزاری همایش، 3000 صفحه تولید محتوای علمی داشتیم که در قالب خروجی و محصول همایش، 6 جلد مجموعه مقالات، یک جلد کتاب کرسی های علمی و یک جلد چکیده مقالات منتشر گردید.

رئیس پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: برای قالب مقالات، نشست ها و کرسی های علمی را برگزار کردیم که قالب این مقالات در مجلات علمی و علمی پژوهشی به چاپ رسیده و خواهد رسید. همچنین عصر امروز پنل های تخصصی برگزار و در آن 80 مقاله ارائه خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما