جمعه 10 فروردين 1403   08:12:27

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در دومین روز چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق چه گذشت؟/«ازحجره تا سنگر» تا «روزگاری نفت روزگاری بنزین»

  • خلاصه :دومین روز از جشنواره فیلم دینی اشراق با اکران فیلم های «کلاب» به کارگردانی محمدحسین آراسته و «فاضل عارف» به کارگردانی محمدصالح فراهانی به اتمام رسید.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، دومین روز چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق با اکران 21 فیلم در سالن مرکز همایش های غدیر و سالن سینما اشراق معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی به پایان رسید.
«سردست» اولین فیلمی بود که به کارگردانی فاطمه سادات جوادی در سالن غدیر به روی پرده رفت و پس از آن «ماموریت 11» به کارگردانی علی احمدی، «آخرین خاطره با هولستر» به کارگردانی زینب فقیه موسوی و «حاج آقا نظام» به کارگردانی سیدمجید طاهری برای مخاطبان سانس ساعت 15 الی 16:45 به اکران گذاشته شد.
همچنین در سانس ساعت 15 الی 16:45سالن سینما اشراق معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه نیز مخاطبان به تماشای فیلم های «رئیس» به کارگردانی هاشم مسعودی و «روزگاری نفت روزگاری بنزین» به کارگردانی محسن صابری نشستند.
سانس ساعت 17 الی 18:45 سالن غدیر نیز با فیلم «بازگشت» به کارگردانی رویا سعادتمند آغاز شد و «ازحجره تا سنگر» به کارگردانی مهدی امینی، «تپش مهر» به کارگردانی مهدی امینی و «تلبیس» به کارگردانی مرتضی راوش در این سانس به نمایش درآمدند.
سالن سینما اشراق نیز در این سانس میزبان فیلم «عیار» به کارگردانی سیدمهدی میرغیاثی، «أبومنتظر» به کارگردانی حمید عبدالله زاده، «گمشده» به کارگردانی رجبعلی فرازمند و «بانوی دریا» به کارگردانی سیدمحسن مهرحسینی بود.
فیلم های «خرید خانه» به کارگردانی حمید شاهمرادی، «کفش دزدک» به کارگردانی محمد پایدار، «اسارت» به کارگردانی زهره نجف زاده جمکرانی و «کلاب» به کارگردانی محمدحسین آراسته فیلم های سانس ساعت 19 الی 20:45 سالن غدیر چهارمین جشنواره فیلم دینی در اولین روز چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق بودند.
همچنین در همین ساعت، تماشاگران سینما اشراق به تماشای «سوم ب» به کارگردانی مرتضی راوش، «ضیاءالدین» به کارگردانی محمدرضا دهستانی و «فاضل عارف» به کارگردانی محمدصالح فراهانی نشستند.
چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق از 20 تا 23 اسفندماه سال جاری در سالن مرکز همایش های غدیر و سالن سینما اشراق شهر مقدس قم برگزار می شود که اکران ها از روز بیستم تا بیست و دوم از ساعت 15 تا 21 و اختتامیه نیز روز بیست و سوم از ساعت 16 برگزار خواهد شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما