جمعه 10 فروردين 1403   15:04:39

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در اولین روز چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق چه گذشت؟/ از ورود «پرویزخان» تا «قصیده گراز»

  • خلاصه :اولین روز از جشنواره فیلم دینی اشراق با اکران فیلم های «امید و جعفر» به کارگردانی محمدسعید صفرزاده تهرانی و «ندای آدینه» به کارگردانی ابراهیم جاهد به اتمام رسید.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، اولین روز چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق با اکران 28 فیلم در سالن مرکز همایش های غدیر و سالن سینما اشراق معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی به پایان رسید.
«آزادی» اولین فیلمی بود که به کارگردانی امین گودرزی در سالن غدیر به روی پرده رفت و پس از آن «ربای» به کارگردانی مجتبی احسانی، «ایار» به کارگردانی مهدی امینی، «بوکس برای صلح» به کارگردانی محسن جهانی، «مارمالادی» به کارگردانی حسین جمشیدی و «زمانی برای تولد زمانی برای مرگ» به کارگردانی سید مجید طاهری برای مخاطبان سانس ساعت 15 الی 16:45 به اکران گذاشته شد.
همچنین در سانس ساعت 15 الی 16:45سالن سینما اشراق معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه نیز مخاطبان به تماشای فیلم های «سودا» به کارگردانی رضوانه دانشی، «جمعه 2 آوریل» به کارگردانی سمانه رمضانی، «یک هفته بعد» به کارگردانی محمدحسین بنی احمدی، »11 جولای» به کارگردانی سیدمحمدحسین هاشمی، «حسرت» به کارگردانی سید علیرضا حسنی و «مطالبه» به کارگردانی حسین اسدی نسب نشستند.
سانس ساعت 17 الی 18:45 سالن غدیر نیز با فیلم «بازخوانی یک ترور بیولوژیک» به کارگردانی محمدجواد محمودی آغاز شد و «قصیده گراز» به کارگردانی اسماعیل رمضانی، «11 جولای » به کارگردانی محمدحسین فروغی و «پرویزخان» به کارگردانی سجاد ترابی در این سانس به نمایش درآمدند.
سالن سینما اشراق نیز در این سانس میزبان فیلم «جزیره» به کارگردانی مسعود زارعیان، «سخت شیرین» به کارگردانی سیدمهدی میرغیاثی و «معادله» به کارگردانی حسین مختاری بود.
فیلم های «محافظ» به کارگردانی محمدجواد موحد، «ساعت 5 عصر» به کارگردانی سهیلا رمیم، «قطعه 19» به کارگردانی مسعود دهنوی، «پِل» به کارگردانی جابر نوری زارمی و «امید و جعفر» به کارگردانی محمدسعید صفرزاده تهرانی فیلم های سانس ساعت 19 الی 20:45 سالن غدیر چهارمین جشنواره فیلم دینی در اولین روز چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق بودند.
همچنین در همین ساعت، تماشاگران سینما اشراق به تماشای «ردا» به کارگردانی مرتضی راوش، «نسیم تلاش» به کارگردانی مهدی امینی، «استارلت» به کارگردانی جواد حکمی و «ندای آدینه (شاه چراغی)» به کارگردانی ابراهیم جاهد نشستند.
در اولین روز جشنواره، خبرنگاران برخی از خبرگزاری ها و همچنین رسانه ملی نیز به تهیه گزارش و گفت وگو برای رسانه هایشان پرداختند و مسعود معینی پور دبیر این دوره از جشنواره در گفت وگو با رسانه ها از فیلم سازان و هنرمندان برای تماشای فیلم های جشنواره دعوت کرد که انتظار می رود روز دوم جشنواره با اسقبال بیشتر مخاطبان همراه گردد.
چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق از 20 تا 23 اسفندماه سال جاری در سالن مرکز همایش های غدیر و سالن سینما اشراق شهر مقدس قم برگزار می شود که اکران ها از روز بیستم تا بیست و دوم از ساعت 15 تا 21 و اختتامیه نیز روز بیست و سوم از ساعت 16 برگزار خواهد شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما