پنجشنبه 9 فروردين 1403   13:46:35

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در آستانه صدمین سالگرد تأسیس جمعیت هلال احمر برگزار شد؛

نشست بررسی مسائل و چالش‌های اخلاقی امداد و نجات با حضور جمعی از فعالان جمعیت هلال احمر

  • خلاصه :با حضور مدیر گروه تربیتِ پژوهشکده اخلاق و معنویت در آستانه یکصدمین سالگرد تأسیس جمعیت هلال احمر، نشستی با موضوع مسئله‌یابی و بررسی مسائل و چالش‌های اخلاقی امداد و نجات برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، در راستای برگزاری همایش ملی اخلاق امداد و نجات، نشستی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن بوسلیکی مدیر گروه تربیتِ پژوهشکده اخلاق و معنویت و جمعی از مسئولان و امدادگران جمعیت هلال احمر برگزار شد.
در این جلسه که در محل ساختمان جمعیت هلال احمر تهران تشکیل شد، حجت الاسلام والمسلمین بوسلیکی دبیر علمی این همایش با هدف مسئله‌یابی برای محورهای همایش گفت و گو‌هایی با گلفشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران انجام داد و با 9 نفر از فعالان، امدادگران و مسئولان بخش‌های مختلف هلال احمر به مباحثه نشست.
گفتنی است که پیش‌تر نیز دو نشست با مسئولان نهاد نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و مدیران جمعیت هلال احمر تهران با هدف بررسی رفتارهای ارزشمند اخلاقی و مسائل مثبت و منفی و چالش‌های اخلاقی امداد و نجات برگزار شده بود.
همایش اخلاق امداد و نجات به سفارش جمعیت هلال احمر و توسط پژوهشکده اخلاق و معنویت در حال برنامه‌ریزی است و زمستان 1401 به ریاست حجت الاسلام والمسلمین معزی و دبیری علمی حجت الاسلام والمسلمین حسن بوسلیکی، برگزار خواهد شد.

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما