چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403   07:11:22

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

سمینار طرح پژوهشی کتاب «وضعیت فرهنگی اجتماعی شیعیان سواحل جنوب خلیج فارس از صفویه تا انقلاب اسلامی» برگزار شد

  • خلاصه :سمینار طرح پژوهشی کتاب «وضعیت فرهنگی اجتماعی شیعیان سواحل جنوب خلیج فارس از صفویه تا انقلاب اسلامی» به همت پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، سمینار طرح پژوهشی کتاب «وضعیت فرهنگی اجتماعی شیعیان سواحل جنوب خلیج فارس از صفویه تا انقلاب اسلامی» با حضور اعضای هیأت علمی گروه تاریخ تشیع، رئیس اداره امور پژوهشی پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع)، مجری، ناظر طرح، ارزیابان و نمایندگان رئیس پژوهشگاه و معاون پژوهشی پژوهشگاه، در سالن شهید سلیمانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار گردید.
در ابتدای جلسه، قاضی خانی «مدیر گروه تاریخ تشیع پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع)»، توضیح مختصری در مورد این طرح ارائه کرد و گفت: این طرح پژوهشی تا 250 صفحه مصوبه نگارش دارد و از طرح‌های قطبی و مربوط به میز تمدن می‌باشد.
در ادامه هر یک از اعضای جلسه نظرات خود را در خصوص این طرح بیان کردند.
در این سمینار، حمید اسدپور «ناظر طرح» ضمن تشکر از پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) جهت انتخاب این موضوع پژوهشی، در خصوص نقاط قوت اثر و توان علمی مؤلف نکاتی را بیان داشت و پیشنهاد کرد هر چند که اثر حاضر بیش از میزان مصوب نگاشته شده است ولی در یک جلد منتشر شود و مطالب مازاد از مصوب حذف گردد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما