پنجشنبه 9 فروردين 1403   17:13:36

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) خبر داد؛

ورود 35 نفر از خواهران طلبه به مرحله مقاله و پایان نامه نویسی در سال جاری

  • خلاصه :در مجموع ۳۵ نفر ازخواهران طلبه در مقاطع تحصیلی دو و سه مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) پس از اتمام امتحانات پایان ترم 1401 وارد مرحله مقاله و پایان نامه نویسی خواهند شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، فاطمه محمدی معاون آموزش این مؤسسه در گفت و گویی از برگزاری امتحانات پایان ترم سال1401 خواهران طلبه در سه مقطع تحصیلی دو، سه و چهار در خرداد و تیر سال جاری خبر داد.
وی در خصوص نحوه برگزاری آزمون پایان ترم طلاب سطح دو گفت: ساعت شروع آزمون پایان ترم سطح دو برای ورودی های 1398ساعت ۸ صبح و ورودی های ۹۵،۹۶،97 و ماقبل آن ساعت ۱۱ صبح می باشد؛ شروع امتحانات از ۲۶ خرداد بوده و تا پنج شنبه ۱6 تیر ادامه خواهد داشت.
معاون آموزش مؤسسه معصومیه خواهران تصریح کرد: آزمون پایان ترم در مقطع تحصیلی سطح سه نیز از 28 خرداد شروع شد و تا چهارشنبه ۱۵ تیر به پایان خواهد رسید.
وی افزود: طلاب رشته های اخلاق و تربیت اسلامی، فلسفه، فقه و اصول سطح سه، رأس ساعت ۸ صبح و رشته‌های «تفسیر و علوم قرآنی» و «مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی» در همین مقطع تحصیلی ساعت ۱۱ صبح ان شاء الله امتحان خواهند داد.
محمدی ادامه داد: در مقطع تحصیلی سطح ۴ نیز امتحانات از پنج شنبه ۲ تیر شروع خواهد شد و تا شنبه ۱۸ تیر ادامه خواهد داشت.
معاون آموزش مؤسسه معصومیه خواهران اظهار کرد: طلاب رشته‌های فقه خانواده و کلام اسلامی رأس ساعت ۸ و رشته های تفسیر تطبیقی و علوم معارف و حکمت متعالیه ساعت  11 صبح در محل برگزاری آزمون سطح چهارحاضر خواهند شد.
وی در ادامه این گفت و گو در خصوص اعلام نتایج آزمون پایان ترم سال1401 افزود: اعلام نتایج در کارتابل هریک از طلاب درج خواهد شد.
محمدی در پاسخ به این سؤال که چه تعداد از طلاب پس از برگزاری امتحانات پایان ترم وارد مرحله مقاله و پایان نامه نویسی خواهند شد، گفت: به طور مجموع ۳۵ نفر از طلاب خواهر در مقطع دو و سه بعد از اعلام نتایج وارد مرحله مقاله نویسی و پایان نامه نویسی می‌شوند که مقطع سطح دو با ارائه مقاله و سطح سه با نوشتن پایان نامه فارغ التحصیل خواهند شد.
 شایان ذکر است در سال های آینده ورودی های سال 98 در مقطع سطح چهار این مؤسسه فارغ التحصیل می شوند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما