سه‌شنبه 4 ارديبهشت 1403   10:28:19

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

بازدید رئیس اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی از مرکز پژوهش های صدا و سیما

  • خلاصه :حجت الاسلام والمسلمین کمال، مشاور و رئیس اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از مرکز پژوهش های صدا و سیما بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال، مشاور و رئیس اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از مرکز پژوهش های صدا و سیما بازدید و با حجت الاسلام والمسلمین عبدالله جلالی مدیر روابط عمومی مرکز پژوهش های صدا و سیما در خصوص نوع تعاملات دو مجموعه به گفت و گو پرداخت.
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین کمال ضمن ارائه گزارشی از بخش های مختلف معاونت فرهنگی تبلیغی و سایر معاونت ها و بخش های دفتر تبلیغات اسلامی، محورهای مختلف همکاری های مشترک را اشاره و  بر ضرورت استفاده از ظرفیت های این دو نهاد تأکید کرد.
شایان ذکر است حجت الاسلام و المسلمین عبدالله جلالی مدیر روابط عمومی مرکز پژوهش های صدا و سیما با مغتنم شمردن ظرفیت های گسترده دفتر تبلیغات اسلامی، آمادگی مرکز پژوهش های صدا و سیما جهت همکاری با این دفتر و نیز آمادگی خود را بعنوان رابط شبکه های سیما و استانی بویژه شبکه قرآن اعلام کرد.
گفتنی است در این جلسه در خصوص موضوعاتی چون شکل گیری جلسه مسئولین بخش های مختلف مرکز پژوهش های صدا و سیما با معاونت فرهنگی تبلیغی و معاونت فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی جهت تعیین تفصیلی زمینه های همکاری و تهیه توافق نامه جامع همکاری، برنامه ریزی و اجرای مشترک استفاده از طیف گسترده تری از نخبگان تبلیغی در رسانه، مستند سازی از فعالیت گروه های تبلیغی شاخص با توجه به توفیق آثار رسانه ای این معاونت در سیما و همچنین ارائه آموزش های رسانه ای برای کارشناسان و مبلغان هدف پیش از ورود آنها به عرصه رسانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما